intihar msn nickleri ~ Msn Nickleri


intihar msn nickleri

3 Ocak 2009 Cumartesi

Nefes Alısım Anlam Buldu ; Beni Sende Bulunca , Kalplerimiz Carpısınca .. (L)





Çok seviyorum haddinden fazLa..
Kimsenin beyninin aLamayacağı kadarr .. (:







ben artık;
"varım" yok oluşundan doğan . .




Yarınları öldürdüm
Nefretim kederimden





-Bir çocuğun elinden yeryüzünü almak gibi birşey
büyümesini istemek!..





Çocuksam,pek şımarıksam bölmüşler demektir uykumu!..
Kalbim hep haylaz kalacak,
üzgünüm hayat ben büyümeyeceğim. .





İleriye dönük yalanlarınıza söyleyin kaybolmadan geri dönsünler

Hiç kimse ben gibi ben oLamaz!





Sen hep benim bedenimi sevdin.Peki ya kalbimi?
onuda bedenim kadar sevdinmi?


*


Bitmemekte ısrarlı sacmalıklarınız.
Bigün arkanızdan konusup diger gün yanyanayken
gösteri yaptıgınız arkadaslıklarınız.
Beni baydınız..




uğruna ölen yoksa ortada bir değer de yoktur.









seni cok özLüyorum bu gece,
ben bu geceLerden de yoruLdum...






Gözümü kapattığımda,
''Beni kimse Göremez!''
diyen küçük bir kızım.



intihar msn nickleri , intihar nickleri





beyinLerDeki kaLıPLaşmış inTahar düşünCeSi... ><.





Ne içindeyim zamanın ne büsbütün dışında
geniş bir zamanın parçaLanmaz akışında..





Masallarla büyürsen
Normaldir bu olanlar
Özetleri dinledin,,
Şimdi Gerçek YAlANLAR (:...






*

KumarBaz ruhumLa seni aLdattım,
Bu Oyunu asLında ben kazandım.






Hersey bıraktığın gibi
Ama ben haric..
0Lmadı sensiz..!





^Baktıgım kadarSın..
Arkamı Döndügmde YaLanSın o.O





artık yalnızca
vazgeçtiğimsin…..
yüreğimde zerresi kalmayan şımarık sevdam…

*



iç sesimiz.. Sen 'ben'im ben 'sen'sin.
İkimiz bir'iz.
ve ben
çok sevdim ikimizi..!




darılma bana..bu uzaklık acıtır içimi.ama sen aklımdasın..
söyleme biliyorum!aslında ben senin hep aklındayım..!




Git...
Masalımda yer yok sana…
Ve yer yok hayatımda senin gibi bir Aşk’a

0 yorum: