Değerli nickler ~ Msn Nickleri


Değerli nickler

16 Ocak 2009 Cuma

Birine Verilecek Değer,uğruna Feda Edilebileceklerle ÖlçüLebiliyorsa Aç Gözlerini Etrafına Bak.gördüĞüN HerşEyi Feda Edebilirim.ama Sakın Aynaya Bakma...


Ne varsa aradığım bil ki sende bulmuşum, senden önce yoktum seninle var olmuşum, sende bütün ümitler sende bütün hayaller, beni sende arama ben zaten sen ölmüşüm..


ben seni sevdim!...anladım ki! kederlerden ölüm seçtim!...
ne zaman ki seni görsem, ne zaman ki gözlerime düşsen, ağlarım!
ben seni sevdim! gözyaşıma hesap sorarım!...
olmayacaksın ya!...kalsan da bende! ölümdür diğer yanım!

En büyük düsmanim kalbimmis meger, kaderle bir olup beni sirtimdan vurdu. Bas ucumda onca sümbül, menekse dururken gitti uzakta bir güle kondu...

Sana su satirlarimda YAZIYORUM, kalbimin bir kosesine MEZAR kaziyorum, SANA olan ASKIMI oraya gomecegim, seninle SEVDIM seninle OLECEGIM...

Birgün senden ayrilacagim biryana yalniz kalacagim hiç aklima gelmemisti. ve birde birgün umudum olmayinca yarina,bugünü yasiyormuyum anlayamadim.

Hayat Güzeldir Ama Acilari Olsada, Güller GÜzeldir Ama Dikenleri Olsada, Insanlar Güzeldir Ama yalanlari Olsada, Ask Güzeldir Ama Sevipte Ayrilik Olmasa...

Sensiz ne haldeyim sorma!!! sana bakanlara dusman gibiyim..sen gideli hersey renginden oldu,gönlumun gulleri sarardi soldu..hayatimin gulen yuzu kayip oldu
Değerli nickler, msn nickleri , değerli sözler
dostum var diye gezerdim ne zaman yikilacak gibi oldumsa dostlarima giderdim ama bugun yine agliyorum ve anladimki gercek dostlarim ben aglarken guluyormus YAZIK BE DOSTLUK OLMUS....

sen bilirmisinki nedir bu lanet yalnizlik kaldinmiki hiç tek basina geriye dönüp ah çektinmi içten yildiz olmak istedinmi yada ay oldunmu kendince buz kesen gecelerde sarilacak birilerini bulamadigin oldumu senin hayir sen ne yalnizliktan nede varliktan anlamazsin gülüm sen sadece anlik oldu bittilerin kadinisin.. benim degil...

0 yorum: