Gençlik nickleri ~ Msn Nickleri


Gençlik nickleri

4 Ocak 2009 Pazar

Gözyaşlarımı içime akıtıyorum ve biliyorum ki kimse görmüyor,göremiyor...
Ve "Sessiz Çığlığıma" ses vereceğin "o" günü bekliyorum..."

Ne susturabilir ki beni içimden taştıysa bir kez,
daha da mutluyum şimdi boyumu aştım ben bu kez.
Dışarda bekliyor dünya şu kapının ardında,
sırtımdan yükünü attım
Sensizde dönüyor dünya..."


hayata geç kalmaktan korkarken sen,
içinde sen olmayan tek dakikayı harcamaktan korkuyorum ben!!!


hep birşeyler kopmuştu hayatımdan.
Bir şeyler koparmıştım hayattan ve bir şeyler koparıyordu şimdi beni hayattan..."

bir gun gelip cattıgnda
bilegimi kesecek bıcak..
ama tek damla kan akmayacak..!


gec kalınms yeni bi baslngıc...
sonmdan dogan basLngc bu..!


**



acı ceksem de alısacagm
tuza mupteladır yaralarm
kalabalıga karisacagm
ama terketmeyecek korkularm


Bakmayın beni görmeyin aranızda değilim bu aralar
Bedenim yanınızda belki ama beynim çok uzakta..


bqnlerde bnde bı haLLer war kndımı tanıyamıorm.karnım aç boqazm kuru odam bna dar qelıyor ama bn çk mutLuym (!)
açıp bktm kaLbme br ısm kaznmıs kmseLere anLatamazmısım...dönüp bktm aynaya qozlerm yasarmıs bıde derLer aqlayamazmısım...




^^hayaLLerın yk oLana dek qeL yda kefen qiyip sni qömecekLer ac qozlerını ac qozlerını neden cocuk suratındakıLer.[ ndn .!]




sabrı öqütLer zamn.oysa o'dur durmayan.
bn bekLerım de zamn bekLemezkı bni...

Gençlik nickleri , genç nick sözleri


bn süNNete kar$ıym.qeNçLern önünü kesmeyeLm.. .)))






Açar mı kanatların bir gün yine?
Kelebek kaç gün var geriye?
Kısacık ömür yeter mi onca hayale?
Gücenme dünya hali böyle...

0 yorum: