Çatlak nickler ~ Msn Nickleri


Çatlak nickler

25 Ocak 2009 Pazar

Korkмαsαм seni sevмekten. .

Düşünмeseм sonunu senle ölseм. .

Her αnındα чαnındα olαbilseм. .

Bir αnını bile kaçırмαsαм. .

Her bir şüphe чαkıyor αldαnırsαм чα biterse. !

Yαlαnsα bütün sözlerin. .

Ah bir inαnsαм güvenseм sαnα. .

Son bulsα kötü düşleriм. !


Canımı al..

Seni alma benden..

Beni de çal..

Vazgeçtim kendimden.

Sevabın kalmasın bana..

Günahın benim boynuma..
Çatlak nickler , çatlak msn nickleri
Al ahını..

Vazgeçtim Senden.!

Mυτlυ кαl dεмεчεсεgίм нαчαт ѕεиίи.

İlgίlεимίчοгυм. .

Dεdίgίм gίвί,, şίмdi ѕεиίи αdιиιи üzεгίиί ςίzίчοгυм. .

Ѕöчlεчεсεкlεгίм вίттί. .

Мαѕαlιм ίѕε нίς вαşlαмαмιşтι zαтεи. !

Şίмdί göгεвίlίчοгυм.


O kαdαr uzαgımdαki..

Kokun,, Dokunusun.. Sebebi gururun

Benim yok umudum,, AgLıyorum ,,

Sαdece susuorum.! "BekLemiyorum


Bir mavi gökyüzüydü yaşama dair kurduğum tek hayal....


♪ віг şαгκι σldυи dіlімdε вικмαdαи ѕöчlεdіqім . . .

Yüreğim umulmayan yaralarla başedemezken,
Bir tatlı aşk gülüşü özledi gözlerim,
Ve sen hangi alemde hangi düşlerde isen gel,
Çünkü gülüşünü çok özledim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yha bu nickler süper hele aşk nickleri aşağıdakiler wrya onlar işte süper yha sanki içimdekileri alıp oraya koymuşlar bayıldım yha böle yazmaya dewam ederseniz galiba bu siteye daha da çok giricem:(