iddalı nickler ~ Msn Nickleri


iddalı nickler

20 Ocak 2009 Salı

Üvey Çocuk oLmadım..
üvey anne olmadım..
üvey insanlık mı aLın yazım!




Dünya Dönüyor Yine Dönüpte GeLiyor üstüme ..*



Susuyorum içimden bir ses yükseliyor Göğe doğru...





SensizLik kanıma karıştı . .
Gücüm kaLmadı komadayım..




ay düşünce denize...
Seni hatırLarım...!




ayrıLıkLarında Sonu dar
bir gün cıkıp geLecekSin ...!
bekLiyorum ...





Sar dedim diLersen vur dedim...
yüzün ne yapsa gözümden gitmedi...
bitmeyecek gibi ya canımı aL
ya beni !!




*



geLişimin bir gidişi oLdugunu biLe biLe...
Seviyorum Seni ....!



ağlamakmış oysa sevmek
özlemekmiş oysa sevmek..
bulup bulup yitirmekmiş
güzel bir oyuncağı ..!









Tutunduğum tüm dalları kıran korkunç bir fırtınaydı yokluğun !


Ömrüme yüklenen; anlamsız tesellisiz bir hasretti yokluğun!








Sen türküler gibi yanık mısralar gibi hoyrattın... Şiirleri dilsiz türküleri issiz bıraktı yokluğun!
















Avuntusuz gecelerin korkusuydu yokluğun!











Mutlulukla sarmaş dolaş bir hüzündün!
Kalemimi tutuşturan...
Ölümü hasreti cümlelerime taşıyan bir ateşti yokluğun!





iddalı nickler , idda nickleri

Namlusu yüzüme dönük bir silahtı yokluğun!







Duygularım üçgen bir bilmecede şimdi.
Ne yana gitsem
biraz daha Kör ..






Saçmasapanlayabilme özgürlüğü ~





Yepyeni bir hayat bekliyor bilinmeyen
İçinde umut var belki de yeni bir son..








'
Yalnızsındır kalabalıklar içinde
Kim daha iyi bilir ki..





~ Gibiler ülkesinde
Gibi gibi sevme beni
Ad koyunca büyüsü bozulur diye
İsimsiz izinsiz içinden sev beni...





Adınız yok ki tadınız kalsın.

0 yorum: