Düşündürücü filozof msn nickleri ~ Msn Nickleri


Düşündürücü filozof msn nickleri

16 Eylül 2009 Çarşamba

DÜşünüyoruM öyLeyse varıM
ÜşeniorM öyLeyse yarın

Düşündürücü filozof msn nickleri
DéqeR veRdikLerimiN qÖtü kaLkmasıN..deqeRi aLıRım qÖt qißi kaLıRsıN..

Makyajına qüvenip dolasma qüzelim diye, yollarda qüsel ama altından kanalizasyon geçio .!!

bir ileri bir geri
her adım bu kapının ardı demek
sonunda boğulmak olsa da
benim o sularda yüzmem gerek
anahtar deliğinden görünen
bu küçücük manzara
sana yetiyorsa yetsin
benim o sularda yüzmem gerek


● Âşıк olmaк gibi bir нevesti benimkisi ●
● Çook küçükmüş meğer abisi ●

Bak İbret Al Yere Düşen Yaprağa, O da Eskiden Yukardan Bakardı Toprağa...


İçimDé aCı, İçimdé Kin,İçimDé İncé İncé ÇûRûtén ßir SıZı
Dûşûnmék Kâr Etmiyor,AkLımLâ ÇözémiyoruM
. . ßékLéyémiyoruM . .
Zâmân DeniLén iLâç
AşıRı DozDân GöTûrûr mû İnSânı


ya sil baştan,ya en baştan..



Dost matematiksel olmalı.. Sevinci çarpmalı... Üzüntüyü bölmeli... Geçmişi çıkarmalı... Yarını toplamalı... Kalbinin derinliklerinde ihtiyacı hesaplamalı...
Ve her zaman Bütün parçalardan daha büyük olmalı...



Yok ßundan sora herseye evett ßeqenmiorsan Yol Acık Sen dewam et.! .



Sεnin nε ØLduğun bεniм için hiiiç
önεмLi dεğiL..sØnuçtα gözLεriмin
Sαnα bαktığı kαdαrsın..bεn Ø
gözLεri sεndεn çεktiğiм αn hØş
bi αnı Ølαrαk kαLırsın..!!
yeni nick sözleri

yHa césarét ét çıK Karşıma Yada oLacakLarı düşün défam éT YoLuna..


akLımı kaçırmadım akLımdan kurtuLdum ben

qeLdiin zaman b0şLuk doLduRan deıL...qittiğin zaman yeRi doLduRuLmyan oL

KıRıLmamış son kaLbi kıRmaya qeLdim Çhoq deqişTim aRTıq meLeq deqiLim ßhén.. .)

Buğulu camlardaki sözler gibisin nefesim olmadan [sen] bir hiçsin...

YaŞamaK ÖmRü KısAltıYoR

Tutamadıgım éLLér éLLérin oLdu...!!

heR nefeS aLışım kendimCe ßi intihaR ...!

masaLLar qeRçek deiLdr ne kdr hayaL etSnde....

Kırgın Değilim Kendim Seçtim Aslında Yalnızlığımı
Sevdim Ben Olmayı Seninle Sensizliğimde
Dargın Değilim Kaldım Uzak Diyarların Kıyılarında
Sevdim Ben Olmayı Seninle Sensizliğimde
Sebebsiz Tuttum Kendimi Senden
İnkar Ettim Sarıldım Yalnızlığıma
Sonra Yıkıldım
Neden Ben Sana DÖN DİYEMEDİM

Sevmek bu kadar zor mu? , duygularını ifade etmek... kimsem olmayısı bundan mı yoksa?

0 yorum: