En farklı msn nickleri ~ Msn Nickleri


En farklı msn nickleri

10 Eylül 2009 Perşembe

neler oldu bilmiyorumneler bitti? bu çılgınca oyun sona erdi

Sensiz Dipsiz Kör sağır geceler..Derdim çok Dermanım beter..
En farklı msn nickleri
Yutkunamam sanmıstım yokluğunu Meğer sensiz de geçermiş hayat..

Hep yalnızlık var sonunda yalnızlık ömür boyu
αsLıηdα
bαηα чαkışαηdı чαLηızLık
- σуѕα тєк diLєктi мυтLυLυк


Suskundu dilim açık yaralarım azmıştı
Kendimden başka herkese benziyordum
Ve kayıptım


her sabah yeni bir güne başlasamda sensiz bir hayata başlayamıyorum


Ne zamandı hangi ara bu kadar koptum hayattan
yoksa o mu bıraktı beni bilmiyorum

»●(li)●«в℮η вαηα к℮ηDiiм iiçiiη Lαzιмιм»●(li)●«

кιуαмєт кσρѕα вiiLєgєLмєєgiiтттgüLє güLє x’(

[gυяυя Dυяυявєηii вυLυяσ ѕözLєя нєρ υηυтυLυя]


Acıyla doldu kalbim yaşayamıyorum
Hasretin sardı benliğimi dayanamıyorum




Tut elimi tut gücüm kalmadı
Sen gittikten sonra güneşim doğmadı





Işığımdın ısıklarımı kapadın söndün
artık göremiyorum,,


iyimser nick sözleri

Bak görmeyeli kaç GÜN oldu
içimdeki sabır kovası çoktandır doldu ,,

Ne başkaların nede benimsin
Ama hasret kaldığım Sevdiğimsin




Bir gün hayatına başka biri girse de
Senin yerin bambaşka kalacak ebediyen bende








Giderken içimdeki seni de götürseydin keşke
Vazgeçemiyorum bak işte bıktım artik deyip te benden gittiğinde,[/

Sustuğum anda ayaz asılan
benim soğuk yalnızlığımdır




Küsmesin kelimelerin kızmasın bana
n'olurben yeterince kızıyorum, yoksulluğuma



Üşüdükçe, uzuyor gece
Sis çöküyor içime!
Uzadıkça, üzüyor gece!


bi qüNé Daha éL saLLaDhım
qiDhén qiDDhi




O'nlar bilselerde söylemezler gerçeği
Hayata bir adım daha yakınım
---X---x---X---x---X---x---X---x---X---x---X---x---X---x




Hiç bir kere hayat bayram olmadı yada her nefes alışımız bayramdı

bazen tutkudan delirince kapanmalı kendine..yağmurun kucağında doymalı sessizliğe...

Özledin mi ? Öyleyse kalk gel Bırak artık kim ne derse der..

Tütsü kokulu bir gecenin omzuna yaslandım

Düşüncemde ikamet ederken varlığın Alıp da hüznümü Bana umut dolu sabahlar bağışlayan !

Sahi Kaç kopyasınız siz? Hanginiz sizsiniz? Hanginiz fotokopiniz?

dileğini tutmuş sayar sonsuzdan geri yanarken yanakları üşürmüş elleri

0 yorum: