Yeni msn sözleri ~ Msn Nickleri


Yeni msn sözleri

21 Eylül 2009 Pazartesi

SENIN INSAFSIZLIGINA BU BIR FERYAT ,
Kaynak : yorumla.net - ... nick ve imzalar... DÖNEMEM SANA GÜCÜM YOK ..
BU SEVDA UGRUNA COK CEKTIM COK ..
ALDIN ALACAKLARINI YAPTIN YAPACAKLARINI
HISLERIM OMUZUMDA BEN GIDIYORUM ,
SÜPÜRDÜM ARTIKLARINI SENI AFFETMIYORUM....
NE KADAR COK SEVSEMDE,ÖLÜMÜNE ISTESEMDE
BAGRIMA TAS BASIYORUM ,SENI TERKEDIYORUM ....


Yeni msn sözleri

Kavgayi bir agacin yapragina yazmak isterdim, Sonbahar gelsin yaprak kurusun diye....
Öfkeyi bir bulutun üstüne yazmak isterdim,
Yagmur yagsin bulut yok olsun diye.
Nefreti karlarin üstüne yazmak isterdim,
Günes açsin karlar erisin diye....
DOSTLUGU VE SEVGIYI,
Yeni dogmus bebegin üstüne yazmak isterdim,
Onlar büyüsün ve tüm dünyayi sarsin diye......




Bilmezdim canpazarinin yürekte yapildigini
Bilemedim caresizligi dünkü yagmura kadar
Bilmezdim yosunlarin yürekte tuttugunu
Bilemedim kopanlari dünkü yagmura kadar
Bilmezdim masal kitaplarinin bu sayfasini
Bilemedim hasretligi dünkü yagmura kadar
Bilmezdim bana bu kadar uzak oldugunu
Bilemedim aglamayi dünkü yagmura kadar





Benim derdim bana yeter bir de sen vurma
Bahar gitti firtinalar eser basimda
Gülüm gülüm yetmez ölüm ben ölürüm vay
Etme gülüm gitme gülüm ben ölürüm vay ...
yetmez ölüm ben ölürüm vay
Askin beni bir gül gibi soldurdu her gün
Yarali bir ceylan gibi öldürdü her gün
Gülüm gülüm yetmez ölüm ben ölürüm vay ...




Elimde hüzünlü Saggun pembe Gülüm
Dilimde askimizin keder yüklü öyKüsü
Gögsümde kursunsuz bir yaranin mühürü
Gözlerimde acimasiz hayalinin görüntüsü



Beni sevseydin sevgilim bir evimiz yuvamiz olurdu
Askin mecnuna kereme rakip olurdu...
Beni sevseydin sevgilim mechullere düsmezdin
Dünyaya Küsmezdin askin acisini derinden cekmezdin....

Seni Seviyorum Sevgilim...



msn nickleri
BiR ANi GöZLeRiMDe
ISLaNiRKeN AKaN DaMLaLaRiN ALTiNDa
SiKiCa SaRiLMiSTiN BaNa
KuLaGiNa FiSiLDaMiSTiM HaTiRLa...



''SaNa BeNDeN BaNa SeNDeN BaSKa HeRKeS YaBaNCi... HeRKeS EL... BiR GüN Ne OLuRSa OLSuN Ne YaSaRSaK YaSaYaLiM..! AsLa BiRBiRiMiZi BiRaKMaK YoK TeRKeTMeK YoK'' AMA BILMIYORUM SIMDI NERDESIN ! ...


UNuTMaSaNDa ARTiK
UNuTMuS GiBi YaPaCaKSiN.....


Her insanin ask tanimi kendine göredir..Kimi fedakarlik der,kimi karsilikli sewmek der,kimi derinlik der..Benim ask tanimim öznesi nesnesi dolayli tümleci hatta yüklemi bile ayni olan tek bir sözcük
SEn...



yanlış aşklar yasadık yanlış köprülerde
yanlş gemiler yakıp aldırmadan
iki damla su çaldık zamanın pencesinden
aldırmadan...
bune senden ilk kaçışım nede
ilk düşüşüm yüreğine
ne bu serden ilk geçişim
nede son küsüşüm kaderime ....



Acılara gülümseyen anılarım, Arsız duygularım var
Evet hayat hep son sözü söyler ama
Benimde cümlelerim var..



Bir Düş'tüm kırıldım.Boşversene kimin umrundayım?



Gölgen gibidir yalnızlık
Gecenin ıssızlığı, karanlığı gibi boş ve soğuk.
Sarılırsın ararsın tutamazsın yoktur çaresi.
Adı Yalnızlık
Yazılmıştır birkere
Yiğit olsan da büker bileği,
Cesur olsan da sızlatır yüreği.
İçindedir sevgi, insanın tek dileği
Ateşten gömlek misali
Sevgi... Sevgi... Sevgi…

0 yorum: