Sevgi nickleri ~ Msn Nickleri


Sevgi nickleri

21 Eylül 2009 Pazartesi

Sana geldim, sana! kucaklarmısın ?
Bilmemki yeniden bağışlarmısın?

Sevgi nickleri

...ona buna benzemem...
Kaynak : yorumla.net - Nick .)
~
…Severeκ AyrıLaлLar…

~

Ağız dolusu küfürdü;
Belki aşk...

~

Siyah astarın;
İş kokan ellerden gelen kahvesiymiş umut…

~


/.. I Know You Want Me /..

İncinmiş yüreğinden tanırım
seN`i. .

~


Bir kaLemde veda oLur mu ?

*

Bitti
yüreğimde acısı kaldı.


*

Fazla aşk beni mahveder..


*

Senmiydin ben artık yokum diyen..



Tıklım tıklım kalabalıkta bile
duydum sesinigördüm göLgeni
ve buldum...
Hoşgeldin Aşk.!


Karanlık bir parıltı…
Beyazın içinde sırıtan siyah gibi kirli…




Sınırsız çiziklerin arasından…
Yüreğimde kanamayan yer var mı anne?


garip msn sözleri
Vurmayın bir daha yüreğime kalmadı mecali…
Kabuk bağlamıyor artık yaraları.


İçim kanasa bile
Kan vurmaz dışa kendini
Vermez rengini
SaklarSaklarım ben



Aradığınız abone sizi redetti
Ne kadar ağır bi Laftır..
ALLah beLanı wersin TurkceLL !



Senin aşkına üyeyim. (:




Kimse Zarar görmedi..
Şu 1 karışcık yüzümden..




Bir parça
Sen uğruna Bin kez öLüyorum[!].





Sıcaktı hava..
Erimedi hayaLin..



Aç pencereni sOkaklar ayaz. .
Güneş ısıtmaz avuçların kadar. .
Mülteciyim. .
Aç ellerini yâr. .
Aç. .

`~

Gözlerindeki `ölümü yaşamaya `yeminliyiM. !

`~

Hiçlikten geliP hiçliğe gidiyOrum. .
Aşk` diye diye. .

`~

Saçının her teline ben ömrümü bıraktım. .



GidiyOrum.
Bastığım yerlerde eziliyOr kalbim.
DayanamıyOrum .!

`~

Oysaki gidişlerim "bulmak" içindi. .

`~

Sen unuttukça ben ölüyOrum. .
Ve ne zaman bu sese kulak versem;
içimde çürüyen bir çocuk silueti. .

`~

Gelme istemem. .
Kavuşuruz. . Buluşur bedenler. .
Hem sonra ``Ölüme ne kadar kaldıki ?``. .

`~

Seni unutmam için bana dua et. .


Bèпi beпimle bıгak
Bèпi beпimle bu ceћeппemđe

-

Ί will alwaЧs Lowè Чou .. ´


-



Yalnızca bir anlıktır mutluluk.
Sevdalar, heyecanlar;
Hepsi bir anlık.
Kalansa, tortusudur hayatın,
Yalanlar ve acılar;
Bir de yalnızlık.

0 yorum: