ceza nickleri ~ Msn Nickleri


ceza nickleri

29 Nisan 2010 Perşembe

çéKiNMé éSKiC! iÇéRi ßuYuR ßuRaDa ßiR aŞKıN aTéŞi uYuR ßaKTıKÇa iÇiMiN YaNgıNı ßüYüR aL qöTüR éSKiCi ToPLa Né VaRSa .



p**likmi=üstümüze yok,Aşk mı?=Ölümüne,İçmek mi?=Sabahlara kadar,Korkumu?=Sadece ALLAH,Kavgamı?=Atara Atar, Satıra Satır…!!



őŁűm µγкµ gίßί тªτŁı ๏łsă mзzăг τªşıИıИ űzзгίπз тªτŁı ЯΰЧªŁªг Чªżıℓıг…




•S•ê•N•î••••K•â••L•b•î•M•ê•••• G•ö•M•ü•Y•ô•R•û•M••• •S•ê•V•G•î•L•î•M•

*aKLiMDa_KaLaN**GiDi$iN_DeGiL* *GeRi_GeLMeYi$iN

·٠•●SΌή BάkıѕţάКі Ό Gözler kάlďı aklimdά ●•٠·



•••»[BêNîMlÉ ÔyNâMâK AtêSlê ÔyNâMâyA BêNzÉr]«•••

ஐღღŞêŋiżĺiķ,Băŋaـ Cōķ Zōŗ ¤.Yąšąмăŋıň Fąŷđـšı Yōķღღஐ

•YÜRÊGÎNLÊ••••••••••SÊVÊN••••• •••••ÂSL••••••••••Â LDÂTMÂZ•

~•¤»•••÷•¤ bEnim_GöZüMdEki_ya$£aRiN_an£Am i_SENSIN (B_I_T_A_N_E_M)εïз◊♥

(%) §€Ni §€v€®Im, §€Ni §€v€nId€ §€V€®iM, §€nI B€NiM KÅDÅ® §€V€NiD€ kU®§uNÅ dIz€®Im (%)

HaYaTTa HiC SeVMe SeVeRSeNDe BeLLi EtMe CüNKü SeVeN SeViLMeZ SeViLeNDe KiYMeT BiLMeZ

๑۩۞۩๑گeήί گeήℓε Ўαگαмακ √αяκεή گεήگįz hαگяεŧįήℓε Ўαگαмακ zoяuмα GįdįЎoя...!!!๑۩۞۩๑



Вιяâkмâk ỌkâDâя kоℓâỳмι Ŝєпι ŜєωDιkтєп Sọпяâ



a$klma b!r céza vér kalb!m sén! sévmés!n,sén!n yalan a$klna Allah muhtaç étmés!n..

' .//Há¥áT ¥íÑé...; qíRí$, qéLí$mé, SoNuÇ.. qírí$ ; ÑéDéѧíZ... qéLí$Mé ; úMíT§íZ...§oÑuÇ ; GéRéK§íZ//.

ceza nickleri  

< .. > ßi gün KabALık ederSem.. haberSizce Cekip Gidersem.. yaNLızLığım Size ! emaneT
# .:



giDen gitti | gittiği gün bitti | giDeni ben diil | giDen beni kaybeTTi |



Í Łŏωє чоu єчєѕ βєcдцѕє ωєяў ліcє Ωйє ŁооҚ дT мє ŁдTєя мє ŁдTєя ÐòйT FояGєT мє нєдяT TіcTдc Fоя чоц βєcдцѕє I Łŏωє чоu



B¡ттім Tüкэиdім Aятικ● Hачатιи Ѕоиυиа 5 каLа , GэL Dэŝэм • Gэl¡я міѕіŋ???«



●●●вєηι кαувєтмєуι şєçєηι.●●●вєη кαzαηмαк ιçιη ●●●υğяαşмαм●●●





biR zamanLaR sSenin içhin aqLardım biR Zzaman Dünyayı yakaRdım am4 $imdi $eRefsizimki seninN içhin ßi kißrit biLe çaqkmam !!



*$izofrence yaşa ............ne yoLda$ oLsun ßu nefret doLu keLimeLerim.ßir tokat oLsun..!!!

Resti Cektim Kadere belki isyan oldu taştı tek bir basıma kaldım ***** acısı bende saklı ama bundan sonra SikTir ettim aşkı

*Ne yıldızları istiyorum gece yarılarıma,ne güneşi istiyorum karanlığıma,çok değil seni istiyorum yalnızlığıma..

*Yüreğim ßoştu Çünkü Sen Yoktun Sen Geldin Ve Yüreğime Girdin Sen ßeni Sevmedin Ateşin Suyu SEvmediği Gibi Ağlatacaksın Geceleri



|͇̿C͇̿¤͇̿̿| Ne MuTLu ••¤ TÜRKÜM ¤•• DiYeN'e ... !

en tatlı msn sözleri

вη кιмѕєуι ѕαтмαм//ѕαтмαк вαηα уαкιѕмαzz//ѕαтιℓмαуι нαкк є∂ισѕα кσуυ νєяιρ//вєℓєѕє νєяιяιιм//!!



••¤ ÇeQeriim qiderim, bende Qiyarim sevqime, yanarim ölürüm, belli etmem Qendime bile , aqlamam hiç aqlamam zaten alistirdim, yalnizliqa yenilmem Qendimi, artiQ ölsem bile seni aramam…¤••



●['вιя qüη ѕєηι υηυтмαк zσяυη'∂α кαℓıяѕαм αşкıм'ıη кüçüкℓüqüηє ∂єqιℓ, çαяєѕιzℓιqιмιη вüуüкℓüqüηє ιηαη']●



qŌzüмü kıRpı0ruм s0иu oLмaŷan kaRanLıqa…•CiLvé yaPı0ruм écєLé….! kuŷRuk saLLıorum âżŖâiĿ’є. . .!



Bir kopek ile bir erkek arasinda ne fark vardir? Kopek sadece haliyi kirletip mahfeder, erkek ise tum yasamini mahfeder.

0 yorum: