uykulu nickler ~ Msn Nickleri


uykulu nickler

26 Nisan 2010 Pazartesi

uyumaK zor , uYanmaK KoLay oLacak .. Saßahı ipLe ceKeceKsin .. Ne qeceLer rahatLatacak seNi Ne quNduzLer , öLmeyi isteyip öLemeyeceksin..!



Millet dayı olmuş etrafı boş bıraktık çakal dolmuş yürüdüğümüz gayri meçhul yolmuş alem dedikleri şey meğersem buymuş harbiden halimiz DUMAN olmuş..

Sitem etme ALLAHA günahkar olursun gönül verme KULUNA İSYANKAR olursun

Genç yaşımda kalbimi aşka düşman edemem beni bilirsin kararımdan dönmem çok geciktin her şey için artık vursanda ÖLMEM…

Sigaranın ucunda aşkın tüter bu aşk ancak mezarda biter benden başkasını seversen onun kollarında geber ..



SENİN RUHUN FAHİŞE OLMUŞ GÜZELİM BEDENİN BAKİRE OLSA NE YAZAR



BEN SENİNLE TOPRAGA GİRERİM DİYENLERİ ÇOK GÖRDÜMAMA BEN ÖYLE DİYENLERİ TOPRAGA ÇOK GÖMDÜM



kız diye önem verenin güzel diye kaşar sevenin mafya olsa mekanını kral olsa tahtını yakayım



kurtlar vadisne özenip rajon kesenin sagır odaya özenim ajan olmaya çalışanın kaybolan yıllara özenip beline silah takanın bizde sokaklara özenip piskopat takılırız





ben öldükten sonra aklına gelirsem mezarımın üzerine 1 şişe şarap bırak orda rahat içerim

uykulu nickler , uyku msn sözleri

gözlrim esrar 2 fişek ottur duygularım erıon 20 gram tazdur



gözler vardır, sözleri yaratan
sözler vardır,saatlerce aglatan...





biz ne çakır gibi rajon ne polat gibi kelle keseriz biz sadece dostlarımızı allahına kadar seweriz



Ölmek! kalbin durmasıı değil be güzelliim! giden sevgiliniin sırtından vurmasıdır



SeN HaYaLLeRiMiN CeLLaDi, uMuTLaRiMiN KaTiLi Ve ZaVaLLi BiR öMRüN aCiMaSiZ aZRaiLi, BeYNiMDeKi TeK KuR$uNLa VuRDuM KeNDiMi GeLiP aLaBiLiRSiN eMaNeTiNi
uykulu nickler 
Paramız mı Var Esrar Almaya
Şeklimiz mi Var Kız Tavlamaya
ßir Canım Var Oda Feda Olsun Sana.

Resti Cektim Kadere ßelki İsyan Oldu Taştı Tek ßir ßaşıma Kaldım Kahbe Acısı ßende SakLı Ama ßundan Sonra S!kt!r Ettim Aşkı.

ADAM DeDİĞİN SAPINA KADAR YİĞİT OLMALI,Ne KARINCAYI İNCİLTMeLİ NeDe OZANLARI YAKMALI....ÖYLe SANSAR GİBİ PUSU KURUP PUNDUNA GeTİRMeKTe NeYMİŞ? ADAM DeDiGin DOSTUM YÜReĞİ VARSA eĞeR,GeTİRİP ORTAYA KOYMALI!!...!



GAMLIYIM AHU GÖZLÜM SENSIZ GECELERIMDE BIR TESELLI ARIYORUM BU AKSAM, GARIPLER MEYHANESINDE BEN BIRCARE BIR KULUM, NE GELIRKI ELIMDEN? KALBIMDEN YARALIYIM, AYRILMISIM YARIMDEN

BENİM SENİ SEVDİGİM KADAR KİMSE SENİ SEVEMEZ BENDEN BASKA HIC KIMSE UGRUNDA OLEMEZ ISTERSEN ELLER KIYBETİNE BİLMEZ BENIM SANA OLAN ASKIM BENIM SANA OLAN DUYGUM VE BENIM SANA OLAN BU SEVDAM HİÇ BİR ZAMAN BİTMEZ!!

Bizler Serseriyiz Gece Gündüz içeriz Tek sucumuz Sevilmeden Sevmemiz.Sanmayinki YaLÇın aglamaz YaLÇın aglarsa Kimse Susturamaz YaLÇınN Kaybolursa Kimse BuLamaz. Anladinmi GüzeLim Herkes YaLÇın oLamaz

0 yorum: