delikanlı harbi nickler ~ Msn Nickleri


delikanlı harbi nickler

2 Nisan 2010 Cuma

SaDeCe HaKKeTiğİn KaDar DeĞerLiSin




║ GeCeLeR KaRanLıK Ve SeSSizDir!║

║AyDınLaTMaya ÇalıŞMa PişMan EDeRiM!║




Msn Nickleri ~~ |2|BıraKın Bu TaSh bebek AyaKLarıNı ReaL'De GöRüYoRuZ HepiNiZi



Ö N C E A D A M O L U N Msn Nickleri ~~ |2|


Hayatta 2 Şeye güveniyorum :

Msn Nickleri ~~ |2|Bir Aynaya Baktığımda Gördüğüme Bir de Yukarı Baktığımda Göremediğime Msn Nickleri ~~ |2|





~ Sahiρ oLamadıgim BirŞey Varsa Yeterinçe İstemedigim İçindir !

3 KuruşLuk GözLerin Hevesim OLmustu 1 Kerede


Dönsende Tanımaz Yüreğim Yüreğini


Kokun kaldı Bedenimde



KaL Desem BiLe Bakma Sözüme
delikanlı harbi nickler 


aRkamıZDan koNuŞmaya dewam
Çünkü kaRşımıZa ÇıkıCak KaDaR BüyüK DegiLsiniz !

YokLuğun da yaLnızLığın éLini tutuyorum






snsiz dimdiK ayaKta KaLmaya aLı$amadm




CeLi$iyormuyum kendimLe ?
öLüm
Sence artik korkmama gerek varmi senden ?
msn sözleri






yoruLmu$ bir daLga oLdum kıyıLarında artıkk !





ArkamdanKonusurken

Kimi GünLer GeLdi Senin İçin Esip GürLedimKimi GünLer geLdi HataLarını AffettimWe Öyle Bir Gün Geldiki ! Sana Tekmeyi Basıp YoL Verdim



Ben sonsuza kadar bekLerim ama sen bekLedigim sonsuza degmezsin




Sahté GüLüşLériniz Hép Zarar Msn Nickleri ~~ |2|



Yine aynı telaşlar

foToLarda ta$bebek gerçekte haLüSinaSy0n gbiSniz !




»yanımda olmayıρ yol alanlar kimin umrunda(!)




katıl bana hayatın renklensin ƒazla takılma gökkuşağına dönersin

0 yorum: