harika msn sözleri ~ Msn Nickleri


harika msn sözleri

4 Nisan 2010 Pazar

Hayatıma yakışıklı p*çler sokuyorumki
ilerdiki çirkin kocamın kıymetini biliyim




ağLadurma ağLa
biraz ruhun cilalanır )






sevmekten soğuttunuz[!]





eLLérindén tutsam iyiLé$méz yaram
Yüzüné baksam Aynı a$kLa bakamam
ya kaLBimi aL avuçLarInda ya$at göR beni
yada aL kaLBini nefesimLe
beRaBer soLuksuz bIrak beni

eskiden karanlıkta yaşayan ben
Artık yaşayamaz hale geldim !
önümü göremiorm
ne bastıım dikeni ne kolumu çizen sivri cisimleri
hertarafm kanıor hissediorm
akan knları ve verdii ıslaklık hissini
eski yaralarımla kesişen bir çizik
ve bir çizik daha



çekiliorm yine
hayattn eğlnceden ve kndmden
souk ylnz ve okdr boş odamda
bi yataım birde ben
sarılıorm hergce kndi dşlerme
dşlerime & rüyaLarıma
ama hiçbiri yardm etmior
karanlıga gömüldüm
sni içimde öldürdüm
yatan cesedin üzerine 1-2 sigra söndrdm
hayır kavulmadım bn istifa ediyorum
hoşçakal hayat çünkü bn gidiyorum


Tuhaf bir umuttum sadece Her gece yastık aLtı ağLayan

harika msn sözleri  

**


ihtiyactan satılık değil yalnızlığım
biliyorsun

yokluğun




**


aşk; ayyaş bedenlerin beyninde çırılçıplak bir meyhanedir artık
özledim dersinMsn Nickleri ~~ |2| şaraptan kan damlar



**


mayına basmış gözlerim

g ö z l e r i m

y u m d u m


y i t i r e m e d i m


**


boğazımda kilitleniρ kaldığı için söylenmemiş bir sürü sözçük var içimde





Yine diLimde senin adın
Yine keşkelerimle baş başayım


**


Rüyalarımı alıp geride sadece kabuslar bırakıyor
En sevdiğim şarkılarımı götürüyorMüzik yokMsn Nickleri ~~ |2| ses yokMsn Nickleri ~~ |2| aşk yok


**

bilinmeyen nickler
Güneş daima üzerinde olabilirmi?
Ve
Rüzgar daima arkanda
Ve
Hayatın cilvesi yıldızlarla birlikte dans edebilirmi?
Çok büyüDüm sayeNde
* GülüŞleRim warDı bénİm


beDenin özgür Kalsa neye yarar ?
acıtır ruhunu içinde KAlanlar !



dertLe anla$ deva buL üzüntü kaLBi sömürüг


İnşa Ettiklerini Yıkmak İçin GeleceklerBunun Bilinciyle Yaşa



Aklım karmasık bu aralar sanki bir karanlık dünya
Yorgunum halsizim ama direneceğim bu hayata



ahvalim suskundokunan bana mendil tutsun



benim(le)sin ki (:

~ varlığını inkar edecek bir yokluk;

**


Ben bütün bedenimle beklerken ölümü
bir el uzanıyor ve ayırıyor bizi
Yine olmadıMsn Nickleri ~~ |2| yine kawuşamadık ölüm
Sen bile istemiyorsun beni





**
Hava puslu
soğuk
Kırlar koyu
kırmızı
Saman sarısı
ölü yeşil
Kış gelmek üzere
oysaki gönül

0 yorum: