hasret nickleri ~ Msn Nickleri


hasret nickleri

12 Nisan 2010 Pazartesi

Kirpik uçLarımı ısLatmadan qidebiLeceksen
ve qöz bebekLerime çocuğun qibi bakabiLeceğine söz vereceksen
Şimdi ßütün kaLdırımLarı köle ederim ayakLarıma!
Aşkların dönüş biletlerini
en başında yakamaz mıyız?
Elime tutuşturulan terk vesikalarını sevmiyorum.
Uzak doğu kadar sabırlı değilim
hasrete ve kaygılara..
Neyse imkansızı geçelim





Hayatın içine kaçıyoruz az kaldı...
Yüzünde kurşunsuz bir gülümsemeyle
beni bana hatırlatan
yahut unutturan bir şey söyle...
El emeği göz nuru
bedelsiz kederlerime küfrediyorsan da
o senin inceliğin...
Etme...
İçine...
içime..









Biliyorum kimse umursamayacak
garip gecelerde saçmasapan yerlerde
çoğu kullanılmış peçetelere yazılan bu iç döküşleri..
Ne yapsam başa çıkamıyorum bu benle
ve gecelerde aynı şekilde...

 özlem msn yazıları










Bulunmayan vakitlere iki kelam sığdırmayı
büyük eziyet sayanlara
ya da unutanlara
aslında sadece telefonu icat edenlere
yuh çekerken kendi kendime
küfür haznemin darlığına da
ayrıyeten sövmeyi görev edinirken
düşünüyorum; üstelik düşerken...
Bak kaç saat oldu
beni hatırlıyor mu ki...

hasret nickleri









Bugün erteledim hayatı
yine saçma geldi yaşamak...
Meyve yemem lazım aslında
ve daha az çikolata...
Daha çok yürüyüş
daha az sigara...
Daha çok gülümseme
daha az sen...




















Ortada fol yok yumurta yok
adın da yok tadın bende yok...
Geçmiş yok gelecek olan yok...
Bakma efkar bastı diye ağlıyorum

0 yorum: