kıza teklif etme nickleri ~ Msn Nickleri


kıza teklif etme nickleri

14 Nisan 2010 Çarşamba

|~| ...¢αт¢н мє αѕ ỉ ₣αLL... |~|
[ Düşerken yakaLa beni ]

Bence artık sende herkes gibisin .

Sen Hiç KaLbimden EmekLi OLmadınki..

deя мυnd кαnn αυcн dαnn Lαcнen ωenn dαѕ нeяz ωeiinт.!
( kaLpLer agLasa biLe dudakLar güLebiLir )


bazi dertLer okadar büyükdür ki ..gözler agLayamaz sadece kaLbin sessizce kan agLar


korkuTsada kaRanLıkLar bazén akLımdan qécén
ték$éy sénsin ...


buqunLéri ya$ayamazqén yarınLarı anLaTTın bana
hiç dü$ünmédén....




kaLbım cokdan ıfLas eTTı...
snsızLıkLn unuTTm sessızLıqımı x/

güLü$Lérim vardı bénim...
sén varkén [!]
gökyüzü gibi şu çocukluk
hiç bir yere gitmiyor"

...
 aşık olma sözleri

gidersen uçurum çiçekleri açar kalbimde
kimi zamanlar olur sevgilim
iki bıçak bile yetmez bir tek ölüme...!

...


ve her kulaçta haykırırdım seni
ama sen hiç benimle olmadin ki...
ya aklın başka yerlerdeydi ya yüreğin...

... kıza teklif etme nickleri


"bana bir varmış de
bir varmış bir yokmuş
deme!
içime dokunuyor."



kış qeLiчor_.._

baqıra caqıra sevmem kii
kim qeLiyor чanıma чanıma durmaz ki..

чeni rüчamda qünesimle soldun . ´´







eceL qeLmis kapım acık buчursun
fakat sen чokken ö L e m e m artık ..









нєя ¢αqıяdıqıηdα уαηıηα qєĿмєz '' м υ т Ŀ υ Ŀ υ к ''


arayı$Larımdasın haLa
2duvar arasında kaLsamda
özLüyorum ara sıra buLamasamda...(

aL eliNi kaLbıme koy isTé gerÇék bu...!!


hüznüm biLe yorgun . .

0 yorum: