Anlamlı msn nickleri ~ Msn Nickleri


Anlamlı msn nickleri

29 Şubat 2008 Cuma

[- - SatanisT KeseN P*
*opaT Kedİ - -]
madem dünya bir hiç sabah iç akşam iç
Ne ßir Kızı Kendimize köLe Edecek Kadar KüçüLdük Ne De ßir Kızın uğruna köLe oLacak Kadar aLcaLmadık !
ßu laf bana çok ters geliyo. Ne o öyle oraya tikla, buraya tikla. Erkek adam tiklamaz , BASAR ! Ne öyle tik tik.
Yine de ben toparLadım yerden kaLbimin kırıkLarını.. Sırf ayakLarına batmasın diye. . .
kediye kafa atan pi***opat fare
LaF DaLaşınA GirmE KapaK OlursuN / UğraşmA EtikeT OlursuN / AdaM OL BeLkİ YanımdA YeR BuLursuN!
Seni deili gibisevdim ama sen beni deliyim diye sevmedin
kadın hakkı diye birsey olmaz cunku hakkı erkek ismidir
hepsi gidici sen kalıcı hepsi anlık sen hayat boyu hepsi cocukca sen gercek hepsi oylesine sen olesiye

off..sıkıntıdan patlıcam patlama için geri sayım5 4 3 2 1 .....
DünYaDa Hiç KimSeYe GüVenMe CünKi BeYaZ GüLüN BiLe GöLGeSi SiYahTir
polat alemdarı haraca baglayan nacizane kisilik
Durumum çevrim içi/Beynim meşgul/Ruhum hemen dönecek/Aklım dışarda/Elim tlefonda/Kalbim cevrimdısı
SeNi SeVeRim, SeNi SeVeNide SeVeRim, SeNi BeNiM KaDaR SeVeNiDe KuRsUnA DiZeRim

Bir deniz
düsün susuz, bir insan düsün mutsuz, bir gece düsün uykusuz, bir bahar düsün ciceksiz,birde beni düsün sensiz.
Güldüm Aglattilar,Sevdim Aldattilar,Sarildim Biraktilar,Saolsun Dostlar,Sevenler,Sevilenler,Beni Zorla $air Yaptilar

BIR GUL OLMAK ISTERDIM, DALIMDAN KOPTUGUM AN YALNIZ SENIN ICIN KOPAYIM VE YALNIZ SENIN AVUCLARINDA SOLAYIM DIYE BIRTANEM...!

9 Ayak ucumda basladi sevgi... ...Simdi basimin tepesinde olusan bir dusunce yiginiyla bulutlardan asagi hizla dusuyorum, dua ediyorum parasutum acilsin.

0 yorum: