Msn için nickler ~ Msn Nickleri


Msn için nickler

28 Şubat 2008 Perşembe

#
O kadar güzel sözler varki aşk adina söylenmiş...Bu sayfaya hangi sözle başliyacagima karar vermem gerçekten zor oldu.Bir çogunuz bu sözü ilk defa okuyacaksiniz çünkü özel bir söz.Sahibi kendini biliyor...
#

1.
1.

Eğer yaşamasaydın, söyle bana kimin için yaşardım? Geçerken kollarının arasında uyumuş kalmış, ümitsiz ve pişman olmadan...

2.
Kirletirken incitirken sokaklar düşlerimi, örseleyip yok ederken yaşamak yüregimi, içime saklan hep orda kal. Her solukta duymaliyim seni. Umudumda kal, umrumda ol. Sensiz anlamsizim bitanem...

3.
Eğer birini unutmak istiyorsan onun adını kumlara yaz sabehleyin dalgaların ve fırtınanın onu sildiğini göreceksin; eğer birini seviyorsan kalbine yaz ki hiçbir fırtına ya da dalga onu silemesin!

4.
Karanlık, içine beni bile alamayan küçük dünyamda bir ateşböceği kadar az ışık versen de, tek ışığımdın biliyor musun ? ... Nereden bilirdim yanına yaklaşıp, dokunmak istediğimde parlayıp beni küle çevireceğini ?

5.
Sensiz saadet neymiş tatmadim, bilemem ki..Alnimin yazisiydin ne yapsam silemem ki! Seni, uzaktan sevmek aşklarin en güzeli. Aliştim hasretine gel desen gelemem ki...

6.
Hani gözler vardır ya sözleri anlatır, hani sözler vardır ya gözleri ağlatır, hani anılar vardır ya değeri geç anlaşılır; bir de aşk vardır ya seni anlatır...

7.
Aşk dudaktan çikan bir kelimde degil gözlerden akan yaştir.Maksat bir sevgili ugruna ölmek degil ugrunda ölünecek bir sevgili bulmaktir.

8.
Bu akşam ölürüm beni kimse tutamaz sen bile tutamazsin, yildizlar hiç tutamaz, bir uçurum gibi düşerim gözlerinden gözlerin beni tutamaz, düşlerinde büyürüm büyürüm, kabus olur olur, ölürüm.. Bir şiir yazarim bir türkü söylerim, bir sen olurum bir ben ölürüm, bu akşam ölürüm sirf senin için!...

9.
Sevmek bir sanattır,herkes sevemez çünkü herkes sanatçı değil!

10.
Eğer gün gelir de beni sevmediğin hissine kapılırsan, sadece sana olan sevgimi bir daha düşün.

11.
Öyle bir aşk isterim ki hiç yaşanmamiş olsun, Öyle bir söz söyleyeyim ki hiç söylenmemiş olsun, Öyle bir dert çekeyim ki çekilmemiş olsun..

12.
Bir silahım olsaydı bir silahım; yoksulluğu şakağından,kaybetmeyi kalbinden,yalnızlığı sensizliği alnından ,alnının tam ortasından vururdum....Bir kerecik söyle demiştin söyleyememiştim hani, işte şimdi söylüyorum SENİ SEVİYORUM!

13.

Aşk, ebediyen hoşçakal dedikten sonra yeniden karşilayacagini bilmektir...Bir anlamda kaderdir ve bu ugurda feda edilen herşey kutsaldir.

14.
Seni Aldatacak Kadar Adi İse Yüreğim Yüreğimi Parçalayacak Kadar Asildir Ellerim!

15.
Çöldeki Tek Göl Olsan Bile Seni Yaşatmak Için Hergün Aglarim !

16.
Aşkti o! Degiştiren tüm gecelerimi Aşkti o! Beni durup durup yenileyen Oydu, duygulu yapan hoyrat ellerimi Oydu, doludizgin gidişime dur diyen...

17.
Aşk bir bedende iki ruh,dostluk iki bendende bir ruhtur,bana unutmayi ve unutulmanin acisini ögrettiler ama seni bana unutturmayi asla ögretemediler.

18.
Adı var kendi yoklardan bıktım adı var kendi yoksa ben de yokum!

19.
Onunla her şeyi paylaşmak zevkinden yoksun kalinca ,hiç bir zevki tatmamaya karar verdim.

20.
Gözlerinde baharları beklerken içindeki kış beni vurur; sen bilmezsin yüreğimden sevdana ne sular akmak ister durur!

21.
Güneşsiz bir sabah, aysiz bir gece, dikensiz bir gül, yapraksiz bir dal, yagmursuz bir kiş, aglamamiş gözler, sevgisiz bir yürek, sütsüz bir bebek, susuz bir tarla, ölümsüz bir hayat, kavgasiz bir dünya bir de seni SEVMEMEK mümkün degil ASLA!

22.
Güneşin dogdugu da bir gerçek Battigi da... Kalbimin attigi da bir gerçek, günün bittigi de.. Ne çikar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni Seviyorum ya, iste o en büyük gerçek...

23.
Seni ne zaman unutacağımı sorma,çünkü ne zaman öleceğimi bilmiyorum...

24.
Korkunç uçurumlara bırakmak kendimi, uçsuz bucaksız denizlere atmak isterdim bedenimi.Ama içimde sen varsın...Ya sana bir şey olursa?!!

25.
Bazı anlar vardır ki hiç bitmesin istersin. Bazı günler vardır seneler sürsün istersin. Bazı kişiler vardır sevmesini istersin. Kimi düşler vardır gerçekleşmesini istersin. Yıldızlara bakıp onu düşlersin, keşke beni seviyor olsa dersin!

26.
Dünya'da iki tane kör tanıdım. Biri senden başkasını görmeyen ben, öteki de beni görmeyen sen!

27.
Yağmuru sevdiğini söylüyorsun, yağmur yağdığında şemsiyeni açıyorsun. Rüzgârı sevdiğini söylüyorsun, rüzgâr estiğinde pencereni kapatıyorsun; korkuyorum çünkü beni sevdiğini söylüyorsun...

28.
Sana defalarca seni sevdiğimi söylemek için kendimle yaptığım mücadele aslında bir faninin ölümden kaçması gibi bir şeydi ve sen adını söylemeye kıyamadığım; sen sevgimin, aşkımın, canımın katili sen acımadan salladın orağını. Oysa ben seni ölesiye, doyasıya taparcasına sevmeyi düşlemiştim sana bi tane bile bitanem diyememek bitane kuş kadar canı benden alıyor ve sana son nefesimde haykırıyorum SENİ SEVİYORUM!

29.
Seni yüz kişi seviyorsa bilki içlerinde ben de varim. Seni 10 kişi seviyorsa onlardan biri benim. Seni bir kişi seviyorsa o benim. Eger seni hiçkimse sevmiyorsa bilki aşkindan ölmüşümdür!

30.
Kapanır bir devrin kadınlarına görkemli bölüm, yaz bahçelerinde hoyrat bir rüzgârdır ölüm...

31.
Bin yıl ömrüm olsaydı bin yıl seni severdim, bin yıl seni sevseydim bin yıl daha isterdim.

32.
Gelip geçicidir dediler, çocuksun unutursun dediler, boşuna üzme kendini kimleri seveceksin dediler ama yanildilar. Benim ilk ve tek aşkim sendin ve öyle kalacaksin!

33.
Eğer beni daha fazla üzmek istemiyorsan rüyalarıma bile girme sakın n'olursun unutmak doğanın en güzel armağanı insana. Biliyorsun seninde son armağanın unutulmak!

34.
Bilmezler yalnız yaşamayanlar nasıl korku verir sessizlik insana; insan nasıl konuşur kendisiyle; nasıl koşar aynalara. Bir cana hasret, bilmezler...

35.
Bir göz yaşi akittim ugrunda yine..Yine seni animsadim ve agladim. Ama son gözyaşlarim..Sanma ki seni unuttugumdan! Seni ölene kadar sevicem derdim ya hep söz sevicem o ana dek!

36.
Bırakıp gittin beni..Seni unuttum sanma, zaman alışmayı öğretti belki ama unutmayı asla...

37.
Artık günlerim günlerden uzun. Gecelerim gecelerden yalnız. Seni sevdiğimden bu yana. Her acıyı tattım, her çileyi çektim, hayatın her cilvesine alıştım, yalnız senin yokluğuna alışamadım. Şimdi anlıyorum: Acıdan, hasretten, gözyaşından başka bir şey vermemişsin bana. Yıkılan hayallerime, yokolan geçmişime, kaybolan geleceğime..Ağladım çocuklar gibi..Ne yazık olanlar hep bana oldu. Ümidim, hayalim hepsi kayboldu. Sayende hayatım tarumar oldu! Oturup ağladım...

38.
Hissetmediğin hisleri hissettiğin zaman hissettiğin his aşktır.

39.
Sevgiyi göstereceksin dostum, söylemek yetmez. Sevgiye dokunacaksın dostum, düşünmek yetmez. Sevgi ağzında olacak dostum, gönlünde yetmez. Seveceksin dostum, seveceksin! Hem de öyle çok seveceksin ki...

40.
Benim bütün dualarım seninle. Sen bir ömür boyu mesut olasın diye..Yalvarırım gündüz gece, hayalin gözlerimde, benim olasın diye...

41.
Uzaklık küçük sevgileri öldürür, büyükleri ise yüceltir. Tıpkı rüzgârın mumu söndürüp ateşi alevlendirdiği gibi...

42.
Bir gün sen de beni ararsın.Bir hasret seni yakar, deli bir özlem sarar ağlarsın: Geri dönmek istersin, eski bir şarkı yakar birden, gözlerin dolar ağlarsın elimde değil unutmak seni, kaçsamda kovalar anılar beni boş hayallere sarılır gibi kolaymı unutmak biranda seni.

43.
Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı, ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugünde bitecek; ben seni yrın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek!

44.
Sevgiyi sır gibi saklar gibi saklamalı ve korumalısın tereddütlerden.Sevgi bulunmaz değildir elbette..Ama bulduğun her sevgi aradığın değildir birtanem...

45.
Ben senin gözünde bir damla yaş olmak isterdim.Gözlerinde dogup, güzel yanalarinda süzülmek ve en sonunda simsicak dudaklarinda kurumak için...

46.
Sus söyleme birşey söyleme artik. Sus söyleme herşey gereksiz artik. Bana düşen dönüpte gitmek.Sonunda elimde kalan bir avuç hüzün ve keder.. Yeter yeter söyleme, söyleme artik. Kelimeler kanatir yarayi, gözlerin anlatiyor: Mutlu aşk yoktur, yoktur!

47.
Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!
48.
Şimdi biz neyiz biliyor musun? Akip giden zamana göz kirpan, birbirine uzanamayan yorun yildizlar...
49.
Bu kadar kolay mı be arkadaşlık! Demek bu kadarmış. Elbet arayacak elbet soracaksın ama o zaman ben olmayacağım! ELVEDA...

50.
Vur hançeri kalbime kalbim kana bulansın, inma fazla derine çünkü orda sen varsın...

51.
Ölürsem şaşirma, ölebilirim. Ölürsem aglama, yine gelirim. Ölürsem üzülme, yaşiyacagim. Ölürsem bekleme, geri dönemem. Ölürsem ölme sensiz edemem!

52.
Günlük hayatın sıkıntısından biraz silkeler insanı. Herşeyin aynı olmasında kişiyi bedenin ve aklın dışına çıkarıp duvara yapıştırır. Sanırım içmek; ertesi sabah tekrar hayata dönülebilen ve hergün tekrarlanabilen bir intihar biçimi...

53.
Upuzun bir aşk bizimki. Sanki upuzun bir nehir gibi. Başlangici sen, bittigi ben ama uçlari hiç birleşmeyen.Ayri degiliz ama uzagiz.Birleşirsek belkide ayrilamayiz...

54.
Senin yanında olunca her şeyi unutup bir hayal aleminde yaşıyorum, huzur doluyorum, mutlu oluyorum. Gönlüm bir pınar gibi akıp gidiyor, olmayacak umutlara kapılıyorum ve anlıyorum ben asla ayrılamam. Bunu anladıkça üzülüyorum hatta ağlıyorum.

55.
Aşk bu mu? Aşk aci mi? Acitir mi? Incitir mi? Aşk bunu bana yapmaya mecbur mu?

56.
Beni hayata bağlayan ve bana hayatı sevdiren iki şey vardır: Aşk ve özgürlük. Aşkım için hayatımı feda ederim ama özgürlüğüm için aşkımı da feda ederim.

57.
Seni seviyorum diyen dillere değil, senin için ağlayan gözlere inanmalısın!

58.
Dumanımda o vardı, sigarayı bıraktım; kadehimde o vardı, içkiyi bıraktım; rüyalarımda o vardı uyumayı bıraktım; baktım ki onsuz olmuyor, yaşamayı bıraktım!

59.
Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde, gözlerin uzun uzun karanlığa dalarsa, bir sıcaklık duyarsan üşüyen ellerinde ve saatler gecikmiş zamanları çalarsa bil ki seni düşünüyorum...

60.
Bir uçurumun önündeyim bir adım atsam uçacağım hayallerimle gökyüzüne, karışacak göz yaşlarım bir garip hüzüne, bir tek pişmanlığım kalcak geride Seni Sevdiğimi söyleyemedim yüzüne!

61.
"Acaba beni seviyor mu?" sorusu bir kadına çok heyecan verir.Sevildiğini öğrendiğinde bu kez yeteri kadar sevilip sevilmediğine takılır aklı.Oysa bilmiyorsunuz hiçbir kadın yeteri kadar sevilemez..Şunu bilmeniz gerekir: tanrı erkeklere yaşanan günü, kadınlara ise geçmişle yarını armağan etti...

62.
Bir şafak vakti dudaklarimda tebessüm kalbimde derinden aci veren bir sizi ile uyanirim rüyalarimdan.. Dudaklarimdaki tebessüm seni rüyamda görmemin, kalbimdeki sizi ise sensizligin işaretidir. Melek yüzün canlanir hayalimde, bebek kadar masum bakişlarin.. O an sanki hançer saplanir garip yüregime ölmek isterim o an. Güneş süzülür penceremden, odam aydinlanir fakat gönlüm hep karanliktir...

63.
Sanmaki dönerim artık geriye, bu sana aşkımdan en son hediye, beni hatırlayıp ağlarsın diye; kapına kırmızı bir gül bıraktım.

64.
Bir gün gelip soracaksın tanrınımı seviyosun benimi diye ve ben tanrımı diyeceğim sen de küsüp gideceksin ve bilmeyeceksin ki tanrım sensin!

65.
Ne zaman sağır bir ressam kristal bir zemin üzerine düşen bir demet gülün sesinin resmini çizebilir o zaman sevgimiz biter.

66.
Eğer bir gün ölüme gitmek istersen bana gelki sana sensiz olmanın ölüm olduğunu anlatabileyim.

67.
Buzdan evimiz, şekerden sevgimiz, tuzdan hayallerimiz vardi. Bir gün ne oldu biliyor musun? Yagmur yagdi!

68.
Sensizlik bir ok gibi canıma saplanmalı, coşmalı yanardağlar kasırgalar kopmalı, aşkın bir zehir gibi kanımda dolaşmalı, elbette aşk dediğin böyle olmalı..Ben imkansız aşklar için yaratılmışım, ne kavuşmayı bilirim ne unutmayı, kayboldum kuytusunda yanlızlıkların, yaşadım en karasını sevdaların...

69.
Senden önce bir sevgim vardı desem yalan olur, koynumda kokun ruhumda hüzünüm senden önce sevdim desem yalan olur.Göğsümde başın, gönlümde aşkın senden önce taptım desem yalan olur. Bilmedin sen kıymetimi desem yalan olur. Bilmedin sen sevmesini desem yalan olur. Varlığımda yokluğumda sensiz yalan olur.Mutluluğum mutsuzluğum sensiz yalan olur. Gözyaşlarım gülmelerim sensiz yalan olur. Duygularım umutlarım sensiz yalan olur...

70.
Öyle inançlı yaz ki onu, ne silmek mümkün olsun ne saklamak gün ışığından. Yıksalar bile yazdığın duvarı gene de okunsun boşlukta.Geçsin başlıklardan ellere.Ellerden duvarında bütün sokakların...

71.
Sevdiğimiz zaman aşk o kadar büyüktür ki, bir bütün olarak içimize sığmaz, sevdiğimiz insana doğru yayılır.

72.
Erkekler kadınların ilk aşkı, kadınlarda erkeklerin son aşkı olmak isterler.

73.
Gökyüzü benim için ağlıyor, gözlerim ümitsizce SENİ arıyor, dudaklarım SENİN ismini sayıklıyor, kollarım SENİ sarmak istiyor ve SEVGİLİM kalbim SENİN için atıyor.

74.
Arzular başka şey hatiralar başka.Güneşi görmeyen şehirde söyle nasil yaşanir? Düşünme, arzu et sade!.Dokunsam kizarmisin? Sesin o kadar tatli ki.Bekliyorum.ÖLe bir havada gelki vazgeçmek mümkün olmasin..

75.
Eğer Bir Gün Adını Anarken kısılırsa Sesim Hasretinden, Kapanırsa Gözlerim Aşkından, Durursa Kalbim Bilki Ben Yanlız Seni SEVDİM ...

76.
Yanıldığımız sürece aşığız; hep yanıldığımız için hep acı çekeceğiz; yanıldığımız sürece seveceğiz; sonra yanıldığımızı anlayacağız ve gidip yeniden yanılacağız!!!

77.
Sensiz olmuyor, yerine konmuyor; kimsenin eli senin gibi dokunmuyor. Karlara inat yürürüm yollarına; adını camlara yazdım, okunmuyor!

78.
Özgürlük uçsuz bucaksız bir ülke, sevgin ışık tutmazsa yolumu bulamam ki...Sevgi, uzansam dokunacak kadar yakın dostlarım olmazsa neye yararki..

79.
Sen uyuşturucuya benzersin.Ikinizde bagimlilik yaparsiniz ama aranizdaki tek fark o damara girer sen ise benim kalbime girersin ve bi daha da çikmazsin...

80.
Adını yoldaki taşlara yazdım, buğulu camlara resmini çizdim. Kıskandım kederi, gelene vurdum. Ümidim dağların ardında kaldı, yüzüne yüz sürmek mahşere kaldı...

81.
Nasıl etsem bir yolunu bulamıyorum, seni bir başkasından soramıyorum, ne yapsam içimden atamıyorum, aşkın hasretinde öldürür beni!..

82.
Ben ne sevdalar gördüm söylenip söylenip bittiler; ben ne sevdalar gördüm hiç bilinmediler ama sürdüler...
83.
Uzak diye birşey yok, paylaştigimiz gökyüzü kavuşturuyor bizi!

84.
Yaşadiklarimdan ögrendigim bir şey var: Yaşadin mi büyük yaşayacaksin, irmaklara, göge, bütün çevrene karişircasina.. Çünkü ömür dedigimiz şey, hayata sunulmuş bir armagandir.Ve hayat, sunulmuş bir armagandir insana...

85.
O sevdi, sonunda kendi kendini buldu.Ne var ki, insaların büyük çoğunluğu kendi kendilerini KAYBETMEK için sever.Sevilmek mutluluk değildir.Her insan kendi kendini sever;ama mutluluk bir başkasını SEVMEKtir...

86.
Verdiğin bütün acılara dayanıyorsam;seni özlediğim içindir.Beklemenin korkunç zehiri öldürmüyorsa beni;seni özlediğim içindir.Yaşıyorsam;içimde umut varsa,yine seni özledeğim içindir. Seni bunca özlemesem;bunca sevemezdim ki!

87.
Eğer bir gün seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen yağmurlu bir havada dışarı çıkıp yağmur damlalarını say!

0 yorum: