Etkileyici Msn Nickleri ~ Msn Nickleri


Etkileyici Msn Nickleri

29 Şubat 2008 Cuma

Son bir sevgi son bir mutluluk yakaladım seninle, belki de çok kısaydı kimileri için. Nereden bilsinler benim için bir ömre bedel olduğunu. Ben gözlerimde yaşadım bu aşkı ve yine gözlerimde bıraktım umutlarımı. Bunları bir gün okuyacak mısın? Okurken ağlayacak mısın bilemiyorum. Ama beni anlayabilmen için çok zaman geçmesi gerekiyor belki yüzyıllar. Yalnızları oynuyorum sen bile farkında olmadan. İşte ben buyum, kimsenin istemediği, kimsenin anlamadığı. Anlamak istemediği. Uykuların en tatlısı senin için olsun canımın içi...



Beni nereye koyuyorsun söyle?
Neresinde yaşıyorum yüreğinin?
Var mıyım senin için?
Gecelerinin masalsı düşü ben miyim?
Yoksa kendin misin?
Beni sığdırabiliyor musun içine?
Neyim ben senin için?


YağmurLar yağar inat gözyaşLarıma!!
İrkiLir Güneş ALev ALev yandığıma..
AkLımdan geçenLeri bir BiLebiLsen
ÖLmeLi ya da geri dönmeLisin!!!
Benimle kal !
Hevesim kursağımda takılı kaldı
Gözlerim telaş timsali her ölende ağladı..


# Kan kaybında Boğuldu insanlık..! #

Adı var kendi yoklardan bıktım...Adı var kendi yoksa ben de yokum!

Koptuğu Yerde Bırak !! Bu masaL böyLe bitsin.. Bir zaman HER ŞEYİMDİN !! Artıq hiçbir şeyimsin.......


╬ Hεrkεs Ayйiykεй ßεй Fąrk£iydiм..$imdi Hεrkεs Fąrk Pε$iйdε ßεй Yiйε Ayйiyiм..!ßu da ßnm farKıMm ╬

****°°°***°•.•° ** °•.•° @}---->---->---| °•.•° ** °•.•° @}---->---->---' °•.•° ** °•.•° @}---->---->---|' °•.•° ** °•.•°

_________________>>kalemi kırık bir şairin şizofren mısralarındayım ben<<

sen yenilgileri zafer, zaferleri yenilgi kılan savaşımsın.Sen yasaklı erkeğim yasaklarınla anlamlı öbür yanımsın,sen canımsın...


duy beni heryerden duy
gör beni heryerden gör
dur sebebi halim ba$ka
kalp kırık dökük yenik a$ka....


YıkıLdı duvarLarım
Önümde binLerce insan
Aşkım bir hiç
Sonu yerLe yeksan
YıkıLdım..DeriN !
KaLbim deLik deŞik
Ömrüm senin..
Nerdesin ? Koca Adam . . !


birbiri ardına yaktığım cigara çividir tabutuma,
boşver dumanıma doysun heryer sen aldırma
Aşkın Dili Kuş Dili Gibidir, Ona Süleyman Gerek.
Aşkın Sabrı Sonsuzluktur, Ona Yus'uf Gerek.
Aşkın Esintisi Tufan Gibidir, Ona İsrafil Gerek.
Aşkın Yolu Dağ, Kır Ve Çöldür, Ona Kerem, Ferhat ve Mecnun gerek.
Bendeki Aşkın Tarifi Yok Sevgili, Onu Anlatabilmek İçin Yaşamak Ve Yaşatmak Gerek.


ѕσηѕυz мυу∂υ уüяü∂üğüмüz вυ ѕσкαкℓαя уα ∂α вιя ∂üş мüу∂ü уαşαмαк؟... "..ÇaY ßardağınDa ßırakılaN DudaK PaYı KadaR ßiLe uZaK KalamaM GözleriNe.."

Derin bi rüyadır hayat karamsar çığlıkların arasından nefes almak gibi. her nefesde bi isyan .
haklısın belki de hüznümüzü kendimiz yarattık ,ve mutluluğa sansür koyduk...
¸¤*¨¨*¤SêNî¤SêVîYoRuM¤BêBî$îM¤*¨¨*¤¸
ßu kadaR ÇaReSiz ßırakma
ßeni ßağLandım ßir Kere
Çok Sevdim Seni Senden
iStediğim Çok Şey DeğiLki
Uzaktan Uzağa ßir GüLsen
Yeter qöqsüme Yaslanıp
Elimi tutman Sevgilim
Diyerek SevdaLı ßakmana
Razıyım Uzaktan
Uzağa ßir Gülsen
Yeter..!!!!

Hadi Lan! Aşkmış Meşkmiş
Seviyormusmuş Yok Gelmezsem
Yolumda Ölüyormus Ya Sen
Cocuklugunda Cok maSal Dinledin
Yada Ben Sogumusum İnsanlardan Ya Sen Cok Seviyorsun Yasamayı Yada
Ben Sogumusum Yasamaktan
Boşver Düşünme Öyle Kara
Kara Bu devirde Aşkda
para Meşkte Para..!]

0 yorum: