Enteresan nickler ~ Msn Nickleri


Enteresan nickler

27 Şubat 2008 Çarşamba

KomediyeN DeqiLiM aMa,GüLeßiLeceK ßir Sürü NedeniM
Ve GüLdüreßiLeceK Arkada$LarıM Var...
ßozuK Para DeqiLim aMa Harcanmı$ ZamanLarıM Var...
DiLSiZ DeqiLiM aMa ßazeN SuskunLuKLarıM Var...
Çok Konu$maM aMa GüçLü CümLeLeRiM Var...
MegoLomaN DeqiLim aMa ßüyüLeyici ßir ßeN Var...







Ah adını gökyüzüne sığdıramadığım,
Ah gözlerine sığındığım,
Ah bir gözyaşında ölümü şakağı dayadığım.
Sol yanımdasın / yaşamaktasın dua dua..
Hayatımdasın...
Sen susuz dudaklarıma sunulan ab- ı hayat...
Sen çöllerimin serabı,
Sen yüreğimin tek sevabı...

# Orada olduğunu biliyorum
# Düzeyli bir sohbete var msn ?
# Polat alemdar'ı haraca bağlayan nacizane kişilik
# Durumum çevrim içi/Beynim meşgul/Ruhum hemen dönecek/Aklım dışarıda/Elim telefonda/Kalbim çevrimdışı
# Msnevler
# Bill Gates'e uzanan eller kırılsın
# Zenci mahallesindeki solaryumcu
# Öküz gibi bakmakla tren durmaz ki!
# Paramız olmasada cebimiz de, her kahvede masamız , her kavgada şeklimiz, her kızda bir resmimiz vardır.
# Beyaz atlı prensi bulmak için daha kaç kurbağa öpmem gerekiyor?
# Aşk bir sabunsa kopurt beni pakize
# Yıllardır oturum açmayan adam.. Adam her online olduğunda "yıllardır oturum açmayan adam oturum açtı" yazıyor bilgisayarımın köşesinde, ve ben her seferinde gülüyorum. Allah Allah...
# Tanrım kör oldum, artık kusura bakamıyorum.
# Nescafé bile 3ü1 arada, ben yalnızım "
# Errorla mücadele
# Sonunda şans bana da güldü ama g*tüyle (!)
# Dürümüm, çöp şişim ve ayranım; insan bedenine hapsolmuş bir hayvanım.."
# Benim gibisini google'da arasan bulamazsın.
# Msn 'den gelen adam
# Anarşist mi olalım yani, ne bu kpss kadroları
# Nickneyime
# Allah chat yapmamızı istese klavyeyle doğardık.
# [Ölsemde dik durmaz, sarhostur mezar taşım...]
# Baba beni okula gönder devamsızlıktan kalıcam yoksa.
# Hemen canımı alma Rabbim bırakta hayatla didişeyim, mümkünse dişi gönder azrailimi ölümle sevişeyim...
# Acele işe , bende işicem :d şeytan karışmaz merak etmee !!
# Pamuk cüce ve yedi prensesler
# Rekor insanın kendine yakışanı kırmasıdır.
# Güzel asmadan çıkar güzel yaprak, marifet o yapraktan güzel dolma yapmak.
# Hayat boktan ama grafikleri güzel
# Buffy de vampir sayılır
# Here i am, whats your second wish?
# Ahmet şu anda yok, notunuz varsa ben alayım
# 14 Şubat sevgililer günü bayan eleman alımları başladıı.
кöşєאเ ๔öภรє๓ ölü๓ ๔üz ﻮเtรє๓ ђคאคt ﻮölﻮєlєг เçเภ๔єאเ๓
уαşαмαк ιçιη уαℓναямα∂ıк öℓмєк ιçιη уαℓναямαуız

∂σѕтυм σℓмαz, нαѕмıм уαşαмαz.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

SİBİDİK SİBİDİK YÜSEN KUBAAA

Adsız dedi ki...

SİPİDİK SİPİDİK YÜSEN KUBAA