Msn iletileri ~ Msn Nickleri


Msn iletileri

28 Şubat 2008 Perşembe

#
Yokluğunda varlığını özlemem gerekirken; varlığında yokluğuna hasret bıraktın!

#
Ölümsüzlük seni tekrarlamaktır bir bakıma.Bir açıdan seni görmektir zamansızlık, bir başka açıdan senden uzaklaşmaktır. Ve tarifi olmayan tek şey sensizliktir...

#
Yalvarırım Tanrım,tüm yaprakların döküldüğü,tüm çiçeklerin solduğu öyle bir sonbahar akşamı alki canımı,vefasız yar mezarıma koyacak bir gül bile bulamasın!

#
Seni;güneşin batişini seyrederken görüyorum..Seni;yagmurun akişini dinlerken duyuyorum..Seni; yollarda dolaşirken hayal ediyorum..Inan,inan ki seni seviyorum..Akangözyaşlarim durmak bilmezse; şu yalan dünyada yüzüm gülmezse..Seni Sevdim Diyenler Çekip Giderse..Buda Geçer Birtanem Boşver Üzülme...
#
İnsan Güzel Bulduğunu Değil; Sevdiğini Güzel Bulur.
#
Sen beni sevmedin..Sevseydin gelirdin Dünyanın bir ucuna .Özleseydin arardın bekledim hep boşuna..Her hatayı yapardın Aşık olsaydın!!!

#
Karanlığın içinde kaybolup duran sen kimsin sen benim misin sustun söylemedin zaman zaman yüreğime aydınlıklar saçan ben kimim ben senin miyim sustun söylemedin (Bir su tünelinde parlayan güneşimsin bir buğdaY tanesinde kaybolan düşümsün)

#
AÇIK ARTTIRMA: Beni öyle sev öyle arttır ki..Hep senin üstüne kalayım!!!

#
Bir gün güzel gözlerin yaşlarla dolarsa deme bana sen yaktin..Sen isteyerek yandin!!

#
Derin ve ihtiraslı sev.Kalbin kırılabilir ama hayatı dolu dolu yaşamanın tek yoludur.

#
Bir kırçiçeğinin taç yağrağına umut yazıyorum.Nice soğuk gecelere direniyorda,bir sözünle kırılır diye korkuyorum...

#
Kalbinde biraz sevgiye yer kalmışsa...ßul,sev,sevecek insan eğer kalmışsa...Aşıklara sor,aşığın artar değeri..Artar,fakat insana değer kalmışsa.

#
Ne hasta bekler sabahı , Ne taze ölüyü mezar, Ne de şeytan bir günahı , seni beklediğim kadar... Geçti istemem gelmeni, Yokluğunda buldum seni, Bırak vehmimde gölgeni ,Gelme artık neye yarar...

#
Durup sebepsiz yere ağladığın oluyor mu?Sonra özlemin alevler gibi fışkırıyor mu her yerinden?Akşama yakın saatlerde bir efkar basıyor mu içini?Onu çiçeklerden kuşlardan bile kıskanıyor musun?Yokluğunda dünya sana zindan oluyor mu? Seviyorsun o zaman...
#
Şimdi Yoksun... Seni Diledigim Gibi Düşünebilirim Tutar Ellerini Öpebilirim Uzun Uzun ..Kimseler Ayiplamaz Beni Yoklugunda Seni Sevdigimi Anlayamazlar.. Bütün Işiklari Kaldirip Attim Bir Kenara !!! Anliyor musun?Gökyüzü Güneş Olsa ,Sensiz Karanliktayim...
#
Biz İsYanKâr soKaKLarda büyüdük güLüm, anLamayIz senİn gibi BaLLı ekmek yemeĞi. Biz 10 ya$ında dünyaya , 18 ya$ında kasıp kavuran a$kLara İsyan etMi$iz, BiLmeyiz kaygan pisTte dansetMeyi, Satmayız on kuru$ İçin, bize haKKı oLan sevenLeri
#
İpek böceği örerde kozayı ...İçine hapseder kendini bilir misin? Suçun yok bunda senin... Yokta bilmezmisin, ipekler hep senin için..
#
Dünyadaki herkes için herhangi birisin ama herhangi biri için dünyalara değersin...Ne yazık gönlümde esirsin..Cezan bir ömür sevilmek hemde sevildiğini hiç bilmeden...

#
Seni düşünmek güzel ümitli şey..Dünyanin en güzel sesinden en güzel şarkisini dinlemek gibi birşey..Fakat artik ümit yetmiyor bana; ben şarki söylemek istiyorum!

#
Ay ışığı göz süzüyor nazlı gecede, aşıklar sarhoş iken o mehtaplı sahilde, gönlümün bahçesinde senden uzak bir yerde, hasret sarmaşığı yeşeriyor git gide...

#
Bana '' Seni Seviyorum '' diye yalanda sölesen,, bu yalanı dünyanın bütün gerceklerine değişmeye razıyım..

#
Biz ikimiz bir gül gibiyiz..gül dikensiz yapamazsa..dikende gülden vazgecemez...
#

0 yorum: