Aşkla ilgili msn sözleri ~ Msn Nickleri


Aşkla ilgili msn sözleri

21 Kasım 2008 Cuma

Tadın hala dudaklarımda inanırmısın?
Ellerim her gittiğinde dudaklarıma uslu duramıyor
Seni özlüyorum.
Hala hissediyorum saç tellerini kucağımda
İçimi alıp götürüyor terbiyesiz düşünceler
Beynimin zevk sularında boğuluyorum.
Sonra duruyor ağlıyorum yine yine yine ağlıyorum
Camı açıyorum ve öyle bi sessizlikle bakıyorumki dışarı
Biliyorum bu yaşanmışlıkların tanrısı sokaklar duyuyor çığlıklarımı.
Ellerimi boynumda gezdiriyorum ve içimden geçiriyorum
Kal dediğinde kalmalıydım,kalmalıydım ..




Yeter artık..! eğer amacınız Çöpçatanlık değilse ekleyin.

Cam açarmısın diyaloğu olursa engellerim ona göre -@





Kendi ELLerimLe Çizdigim Bir Ayrılık Tablosuna ...

Çaresiz 'Çare''Lerimi Sıgdırmak

Ve Bir TürLü Tükedemedigim Sensizligin

Mürekkebini Ugrunda Harcamak Mıdır Aşk..?
Aşkla ilgili msn sözleri


Herkes gitmişse, sakince arkana dön bir bak

Dostun kaLmış mı !? aşkın soLmuş mu !?

Dön bak dünyaya ...









Ne oLur biraz rüyaya daLsak.


Ne oLur qerçek oLsa masaLLar..


Ya da biz masaL oLsak



Neden,Nasıl,Ne zaman,Nerede,Ne şekilde


Hiçbirini sormuyoruz


Sadece


Seviyoruz ölümüne .

0 yorum: