imkansız aşk nickleri ~ Msn Nickleri


imkansız aşk nickleri

14 Kasım 2008 Cuma

**Pamuk Die Prensesmi olur Prenses Dedigin Taş Gibi Olur


**İnsanı yaşadığı yıllar değil yaşadıkları olgunlaştırır yıllar sadece armutları olgunlaştırır

**sen dünyanın en tatlı en masum en alçak gönüllü en sempatik en yardımsever en akıllı en mükemmel İNSANIN NUMARASINDAN MSJ ALDIĞININ FARKINDA MISIN???????


**_ula memo hele bag ne gözel gız _hani oğlumm _bağ oğlum msj oğiyi essah lan _gözlerini görisin mi _görmez olirmiyim _bag bide güliy hoşlandı heral


**kalorifere yakın öğretmene uzak kopyaya elverişli arka sıra bir haftalığına kirayaverilecektir ihtiyaç sahiplerine duyurulur

**kızların kalbi mezar gibidir giren bi daha çıkamaz erkeklerin kalbi merdiven gibidir inen çıkan belli olmazaşkım kaçıncı basamaktayım


**AmAn AllAhIm KöR OLduM KuSuRa BaKaMiyoRuM hahahahaha


**Güzellik Allah vergisidir sivilce kdv sidir

**Adamin biri birgün eczaneye sinek ilaci almaya gitmis ve eczaci ona \"Sineginizin nesi var acaba?\" demis


**kır kalbimi gönlün olsun al herşeyim senin olsun ama şimdi başka kollardayım BUDA SANA KAPAK OlSuN!)))

**dünyada ınsanlar sevgisizlikten ölecekler bunada en çok hayvanlar gülecekler

**Kızını dövmeyen torununu erken sever


**eğer beni unutursan,elinden kir,yüzünden pasak,burnundan sümük,elbisenden pire,saçından sirke,gözünden çapak eksik olmasın emi
imkansız aşk nickleri

**Yerin kulağı var derler Benimde kulağım var Peki ben yermiyim Hayır yemem!

**bir adam kendini sürekli tuvalete atıyomuş NİYE????????????? çünkü kendini bir bok sanıyomuş

**İLK SEFERDE KAZANAMAZSAN SUÇU AMİRİNE AT,İKİNCİ SEFERDE KANAMAZSAN HİLE YAP,ÜÇÜNCÜ SEFERDE KAZANAMAZSAN VAZGEÇ SALAKLIĞIN ALEMİ YOK((-

**türküm doğruyum çalışkanım iyi gelirli bir bayanla evlenmek istiyorumm

**sene bin dokuz yüz çift sıfır dedem bilmez ama babam kesin bilir salı cuma namazından çıktıktan sonra atın üstünde ama YAYA harbe gidyoruz ÇÖLDE kar diz boyu karşımda düşman askeri çektüm kılııc ı iki el ateş ettim adamı bacağından vurdum ama benim kolumu alçıya aldılar hastaneye son sürat gidiyoruz ama arabada bir damla benzin YOK neyse o zamanlar elektrik nerde mum ışığında tv izlerdik

***Ölmüş karga gözümü oysunki, susuz yüzme havuzunda boğulayımki,bozuk araba beni ezsin ki seni çokkk düşünüyorum ;-))
***aşk; italyada trajedi ingilterede komedi fransada dram türkiyede haram


***BU İKİ KÜÇÜK SATIR SANA BENİ HATIRLATIR HAYDİ ORADAN KATIR SANA LAZIM SATIR ŞEYTAN DİYOR AL YATIR KES KITIR KITIR


***gülü seven dikenine katlanır,kaktüs sevenin vay haline


**HeM iÇkİyEyE hEm SiGaRayA aYnI AnDa YeTiŞeMiyOr mUsUnUz??>TÜTÜN KOLONYASI İÇİN


**Almis eline bir cicek sevecek-sevmeyecek ulan essekogluesek cicek nerden bilecek

**BEN BIR DELI ASIK ELIMDE CATAL KASIK ASKI YEDIM BITIRDIM SANA KALDI BULASIK


**ALTIN GİBİ BİR ÇOCUK VARMIŞ KADININ BİRİ BOZDURUP BİLEZİK YAPMIŞ


**AşK YaSaK SeVgI YaSaK NeYmIş eFeNdIm yAşIm uFaK :@

***Beni Köyümün Yağmurlarında Yıkasınlar Çünkü Orda Su daha Ucuz


**evde kalmış kızlar müjde adınızı,yaşınızı,boyunuzu,kilonuzu yazıp 2111\'e gönderin aileniz yerine turşunuzu biz kuralım (dikkatilk 10\'a girene turşu bidonu hediye)

**ÖLE SEVEK ÖLE SEVEK Kİ,GARA SEVDA OLAHARAPLARA BENZİYEH,GAPGARA OLAH,GARA SEVDA NEYSE ONİ YASİYAHKEDİYİ GUDİYİ SEN DİE SEVİİM,SENDE HOROZU GUDİYİ BEN DİE SEVSEMBOLİK AŞHK NEYSE ONİ YAŞİYAHGEL ELELE TUTUŞUP KENDİMİZİ ELEKTİRİYE VEREH,ZANGIR ZANGIR TİTRİYEK,OLMİEK,ELEKTRONİK AŞHK NEYSE ONI YAŞİYAH


**BEKAR IMAM KÖYDE AŞIK OLDUĞU KIZI İSTETMİŞ AMA VERMEMİŞLER NAMAZ VAKTİ GELİNCE MİKROFONA\"SIRADAKİ EZANI SEVİPTE KAVUŞAMAYANLAR İÇİN OKUYORUM\" DEMİŞ

**BIR GORSEN SANA OLAN SEVGIMI, KARSISINDA DIZ COKER MERHAMET DILERSIN AMA ASKIM SANA BAKACAK KADAR KUCULMEDI SEN BIR TERZININ KIZI BEN SE BIR FABRIKATORUN OGLUYUM BIRLESMEMIZ IMKANSIZ

0 yorum: