Şarkı nickleri ~ Msn Nickleri


Şarkı nickleri

29 Kasım 2008 Cumartesi

kardan adamLar yaptIm
hepsini kahRamanIm sandIm
avuçLarImda eridiLer..
teLLi duvakLar taktIm
her defa sanki akLadIm
çok çaßk kirLendiLer..
ruHum ezeLden yasakLarI sevdi..!





...Ve şimdi o vadide gezinenler
Görüyor kırmızı ışıklı pencelerin ardında
Devasa formların tuhaf bir şekilde
Hareket ettiğini,ahenksiz bir melodi eşliğinde.
Bu arada,akıntısı hızlı korkunc bir nehir gibi
O solgun kapıdan içeri
İğrenç bir kalabalık sonsuzca akıyor
Ve kahkaha atıyor-ama artık gülmüyor-





BaZıLaRı BeNİm KorkUnÇ bİr İnSan OldUğUmU SöyLÜyOr HiÇtE BiLe BeNdE bİR ÇoÇUk KaLbİ VaR MaSamDA vE bİr KaVaNOzUn İçİNdE...





Her şey bir hayal gibi uzaklarda öyle yalnızım
Ruhum kanatlanıp uçuverdi sanki ansızın
Her gün biraz daha unutulmak nasıl zor gelir
Ben hiç unutmadım unutmayı kalbim ne bilir




Mühürlendin sen benim ömrüme
Darmadağın yorgun gönlüme






Kalplerde son yangınız
İki yaralıyız şimdi ayrıyız
Biz seninle masum günahsız
Başkasında sürgün aşkımızzzz!
'





Aradigini Buldugunda Iki Elle Saril... Kaybetmek Kolay ama Kazanmak Cok Zordur...





insan kendinin en güzel aynasıdır hiç yansımanıza baktınız mı? görüntünüzden öte ruhunuzda neler var?






guneşin ufka değdiği yer oraya git ama yine gel
döneceksin die söz ver..
böylesi hepsinden güsel git oslet kendini yine gel döneceksın dıe soz ver..
dinle uzaktan çalan şarkı hicazdan
yaktık senınle biz bir yangını yeni baştan
dınle uzaktan küllerın arasından madem herşey biter yine başlar yeni baştan
bana nolur ellerını ver gideceksın ama yıne gel doneceksın dıe soz ver...





Düşkünsém, Kötüysém, Déliysém Kimé Né ßundan ?







Gecelere Sor Beni Ruhumun Öksüz , Sessiz Yürüyüşünü Onlar Bilir. Kimsesiz Hayallerimi Satılığa Çıkarttım Sahininden SATILIK !




Gecenin En Sarhoş Vaktinde Sana Son Bir Şiir Yazacağım, İçinde Sana, Sahte Göz Yaşlarına, Masum Bakışlarına Ve Yalan Aşkına Lanet Okuyacağım.




Erkek kandırdığını sanır, kadınsa herşeyin farkında kendini kendini kandırır. Hep böyledir.. Ve belkide bu yüzdendir beyaz yatak örtülerinin gözümüze hoş gelmesi..

____________________________


BeLki birgün bir araya geLiriz Kırmızı Kar yağdığı zaman





Ağırdır ßenim Sevmelerim, Her Yürek Kaldıramaz...!!!




ßeni Sevmek İçin Programlanma,,
Devrelerini Yakarım



Özenen DeğiL Özendiren oLun,ALayına Gitmeyin KeNDiNiZe GeLiN




BANA BİLMEDİĞİM ŞEYLER SÖYLEYİN..?.....





Geceye yeni şiirler gerek,
Gemiye yeni fırtına
Her eylüle başka yağmur
Kalana taze baharlar lazım
Ve gidene biraz yürek
Kaçanlar pişman şimdi
Kalanlar, sevmeye devam edecek.....

Şarkı nickleri




яüzgαя тєяѕ уöη∂є єѕιуσя, уαναşℓıуσяυz...
нαуαттα уαηℓış кöşєℓєя∂є ∂υяυуσяυz, σℓαвιℓιя...
нєяşєуι вıяαкıρ gιтмєк вєη¢є çözüм ∂єğιℓ...
ѕαναşıρ ∂σğяυ кöşєує gєçмєк gєяєк...
çєкιρ gιтмєк ∂σğяυ ∂єğιℓ...
кαувєтмє∂ιğιм вιя υмυ∂υм ναя, вєηι уαşαмα вαğℓαуαη...

0 yorum: