Dengesiz msn sozleri ~ Msn Nickleri


Dengesiz msn sozleri

19 Kasım 2008 Çarşamba

Dengesizdir ruh halim..
Bundandır değişken yansımalarım.
Varken yok olabilirim.
Kayqan bir zeminde gibi kayabilirim. . .



-Haff sallanan ruh halindeim . . .



"...yetmiyor zaman dağınık düşleri
köreltilmiş gözleri sahiplenmeye..


ve devam ediyor hayat
en lazım yerinden hızla incelmeye...''(!)



onu dev yapan tek şey benim asLındaa.!.


,,~durmaksızın hep yanyanaa
Sebepsiz ve bedensizz
bir ruh gibii karanlığaa ..
Bilmeyenler bilmezler
zaten yoK bilmesinler
Yanımda değil kanımdaa +.LL.





~~
Yuh sana sakın bi daha sakın beni tanıma!
Hatırlatırım ama ben o gün gelince sanaa!
Hayat denen bu olayın inişi ve çıkışı var
ÜstteyKen böbürlenme alta gelince koyaarR





dönüyorum €vimé küçük dağLarı yaraTmayaa...
sadécé étkisindéYim.
biŞéylérin étKisindéYimm...




-Ruhum bedende. .
-AşkLarım kaLbimde sıkıştı .
-kaRanLıkLar düyümLendi ..

Eskiden Derdimki Al Kalbim Senin 0lsun !
Gönlum Hep Senin Yaninda 0lsun
Simdi Baska Ellerdeyim
Buda Sana Kapak 0lsun (K' *



Kaabusun 0lur Rüyanaa Girerim, Gölgen 0lur Ensende Gezeriim, Ben Beni Bilirim, Alaayini Silerim, Aazrail Gibi Rühuna Cökerim (A' *




Bir Zamanlar Arkandan Aglardim
Bir Zamanlar Senin Için Dunyayi Yakardim
Ama Simdi Serefsizimki Senin Icin
Bir Kibrit Bile Yakmam Degmezz =)





Hepsi Oyunmus, Anlayamadim.
Sevdaniz Yalanmis, Bosa Aldandim.
Seytan Bakisiniz Ben Sevda Sandim !

<'3

(D)üşüyorum, düşünden bir gece vakti...


Masalım olursun sanmıştım.
Uykusuz gözlerime uyku.
Olmadın, olmadı, olamadık.
Şarkı sona yaklaşıyor sevgiLm...
Bir daha asla üşümem kollarında.



- ( ZáĿıм & Очuп вОzaп )


Yazık! Hayallerimiz yarıda bile kalmadı..!


Intıhar a meğiLLi gayrimeŞru düŞLerim wAr ...


Biraz Sessizlik...
Bi Parça Suskunluk...
Yüregimde Yine Aynı İsyan...
Sanmaki Kaçışım Senden...
Kaçışım Yüregimden Kendimden...

Hayat eN yakıN doStumDuR.Hep yaNımDa yüRüR.BiR qüN beNi teRketSe.KemikLeRim üzüNtüDeN cüRüR..!


FeRi kaCmı$ 2 qöZ biRbiRiNe saRıŞmı$ 2 titRek duDaktaN iBaRet suRatım..!


düNüm yaRıNımı soRquLamakTa


BeNi seVmek iCiN pRoqRamLaNma devReLeRiNi yakaRım..!


iNsaN RaBBiN bebeqi HepSiNin t0pLamı 1 süRü qöRmesekte ba$ımızDa biR coBaN deR duRuR "YüRü"!..


VaRLıqımı taNımLamak aDıNa yeNi sıFatLaR yaRatebiLmeLiyim.


aCımasızCa qeLip qiDeN zamaNdaN qeRiye kaLaN saDeCe yaLnızLıkLaRımızdı


ayNaLaRda buquLu yüzümü qöRemez oLdum..

haDi topLa yüZünü pRenSés
üzüLmé kaTLa hüzNünü
kaLDır çekmeCéne ßiR yerLére saqLa
daHa ömRünü tükeTéCeq,
niCé yaraLarın oLaCaq.
kußuqLarı düŞéCeq,
yeniDén kaNayaCaq !

yaşaDıqCa oyuNa daHiLim,
namuSsuzLuq dünYaSında,
kaßus nüFusu aRTmaqDa,
saqLaNn !
kıyaméTin tiyoLarı qöZ kırPmaqDa.
inŞa eTTiqLérini yıqmaq iÇin, qeLeCéqLer.
buNun biLinCiyLé yaŞa !

eZßére aLınmıŞ ayrıLıqLar koymaZ ßana.
üsDümé qeLmé - vaqiD sonßahar,
üsDümé qeLmé !
aqZımDa küFürLér doLaŞmaqDa.

ayNa ayNa söLé ßna (onDan)….Ka$aR waRmı düNyadA

ßaßa beNi diSqoaaa göDürr

sıRTdan vuRmaq maRiféd oLmuş


dostuN a$kı sewgiLiden daaa coktur!
sewgiLi terk eder /dost yaNNda kaLıR (:
sewgiLi emreder / dost tesLLi edr (:
dost sewgiLideN daaaa chok sewer!
biLir misn bizde DOSTLUK Nedir?
nefesiN kesiLiRse aL bu caNda seNNdiR
yoLuN soNu ucuRmsa...doSTm geRi ceKiL, iLK adıM
bNMdiR..!
Dengesiz msn sözleri


ßénimLé Tanı$mak Mı İstiosun¿
Zéki OLmaLısın...
ßéni YakaLamak Mı İstiosun¿
HızLı OLmaLısın...
"ßén" OLmak Mı İstiosun¿
Ahuzahaha.
$aka Yapıo OLmaLısın.!!.

0 yorum: