yeni kişisel iletiler ~ Msn Nickleri


yeni kişisel iletiler

11 Kasım 2008 Salı

Bak şimdi prenside bırakıp gitti..peki şimdi kim yapıstıracak prensesin kalbini??


Ugrasma cocuk sende yapıstırmayı basaramazsın kalbini...
Hadi şimdi öldürün prensesi bakalım acı hissedecek mi..?
Ugrasma cocuk acıda hissettiremezsin zaten kırık onun kalbi ..

Al işte öldürdünüz prensesi alın kırdıgınız kalbi bakın mutlu olun şimdi ...


ARTık yok aranızda
Üzülmeyin..!

coook uzaktan izliyor sizi


Ve hayata Yine BuGün BoşlarcaSına Baktım. Herşey bambaşka Çok bambaşka Olduğunu Bir kez daha Gözlerimin Önüne Sere Bildim.Çevreme baktım Herkez Koşuşturmaca İçinde Sadece bakabıldım okadar koşmaya alışmışlarkı Biri olsn ÇevreSine bakmadı. Meleklerse TEzgahlardaydı Kimininse Boynunda BeN Kendı meLeĞimi kaybeTtiğimi Birkez Daha Hisettim Ve İşte o an karar verdım O tezgahlardakı meleĞi Boynuma Takmayı Ve taktım .. Melek Şuan yaRım .. Melekler Ağlarlarmı Ağlatılırlarmı ?? Bunun cevabını arar oldum .. Sevginin önunde eNgeller olabılacagıne ınandım ınnadırıldım belkide kimbiliR?. Yanımda olan Tek şey Tenime Değen Tüylerimi Ürperten O Soğuk Rüzgardı. Hani melekler Birbirlerini bırakmazlardı Hanı hep ellerınden Tutarlardı hanıı ?? İnancımı kaybederken Sana bağlı kalmaya Çabalıyorum Meleİmm ..




Küçücük yüreğin
Yorgun çaresiz
Yalnız durunca
Kapınır aşk her uyandığımda
Yoksun yoksun
Her gün bir damla yaş
Akar yüzüme
Vurur susunca
şehir bak ben buradayım hala....

GeLecegini merak edereq isLedim kendi hayatimi..
MutLuLuq ve basari beqLedim heb.
ikisini de buLdugum zamanLar oldu, ikisini de kaybettigim zamanLar.
Hayatin benLe daLga gectigi ve benim hayatLa daLqa gectigim zamanLar oLdu.
HayaL kurmaqtan biLe korktugum gunLer gordum.
HayaLLerimi biLe asan günLer bazen.
Gecmisi unutmayi ogrendim, geLecegi merak etmemeyi...!


O, herşeyi kendi yanından görür
Almak istediğini alır,başka şey düşünmez
Beni unuturdu
O'nun her anı heyecan dolu
Beni üzdüğü zamanlarda bile,yokluğunu hissetmek beni korkuturdu
Ben herşeyi onun için onun yanında yaparken,
O, hepsine uzaktan bakardı yabancı gibi
Her sözümü dinliyor gibi beni kandırırken,
İçinden geçen binlerce ses bastırırdı sesimi

O, her günü yeni bir umutla,
Bekler gibi görünür,yarına inanmaz beni avuturdu
O'nun her anı heyacan dolu
Beni üzdüğü zamanlarda bile, yokluğunu hissetmek beni korkuturdu


ne oLur qirme artık qeceLerime
yanLızLıqım biLe yine hep seninLe
eLLerin eLLerimii tutmuooo
qözLern bni sna hapsedioo
biLmek yetmioo qörmek yetmioo warLıqın beni kahrediio farketmioo sensz oLmuoo yokLuqun bile benii terkedioo
hatırLamaya çaLışıormda ben nasıLdım eskiden...düşünüorm...düşünüorm....hiç böLe deiLdim asLında.. bir ümit vardı hep içimde ve bir güLümseme vardı dudakLarımda imkansız oLduğunu biLsemde oLacağına inandırğım hayaLLerim vardı bunLardanda mutLu oLabiLrdim çocuksu bir yaramazLık vardı içimde hareketLerimLe güLdürürdüm insanLarı onLar güLünce bnde mutLu oLurdum kahkahaLarım vardı bitmek biLmeyen şimdi ise bi güLümsemeye hasretim nekadar değişmişim meğer...



Sadece Susmak İstiyorum

Yalan İnsanLarı KaaLe ALmadan...

HakLıyken , Haksız Gözüksem BiLe Kendimi Savunmadan...

HUZUR buLmak İstiyorum ,GözLerimi Kapayıp , Kimseyi Anmadan...

SessizLiği Dinlemek İstiyorum , Herşeyi Yaşamış Gibi Yaparakk...

yaşamaK istiyoRsaN tek ßir amaca
muTLu oLmak istiyoRsaN tek ßir umuda
sewmek istiyorsaN Tek ßir kişiye baqLı kaLmalısıNN♥,♥



bEN 10 yaşında hayata,16 yaşında aşkımA ,18 yaşında dünmyaya rest çekmişim .... satmam beş kurusa ne askımı nede kankalarımı.! .......
yeni kişisel iletiler
sevgiyi yalan edenlere sahte sevgilere PAYDOS!''Bir yazar demiş ya''sen git aşk bana kalsın..
bende diorumki"BEN BURDAYIM KOLPA AŞKIN SENDE KALSIN..!

●●● YaKLaŞmAyIn BaNa nEfRet'Le DoLu'Yum

yα вєи fαzLαyıм вu düиyαdα yαdα вu düиyα sєиsiz fαzLα вαиα...


Hayatımdan gidenler.
Bir daha geri gelmeyi hayal etmeyin..
Hayatıma Yeni Girenler!
Gitmeyi düşünürseniz hiç beklemeyin..
Kalıp tanımaksa amacınız durup dinleyin.
Başkalarından değil!
beni benden bilin


bak yine OyunCak rafLarındayım.
yine bir fiyat etiketi..
herkes istiyOr beni
işte biri geLiyOr ve aLıyOr..
kukLaymışım farkında değiLim.
her oyuncagın bır bedeLı vardır ya işte bedeL...
fiyat yerine GERÇEK SEVGİ ve DEĞER..
işi bitinCe insanOğLu
kuLLanmadıgını rafa kaLdırırya o misaL yOkum artık.
işte istediğini veriyorum.
Hani kaLbimi istiyordun ya benim
aL işte senin oLsun




KuraLLarı Sevmem Ama Yersiz Yere Çiğnemem
İçe Kapanık DeğiLim Ama Gerekmezse Konuşmam
Kinci DeğiLim Ama Unutmam
Şevkat Gösteririm Ama Şımartmam
Şüpheciyim Ama Kuruntu Yapmam
KendimLe ÇeLişebiLirim Ama Kafama Takmam
DaLga Geçerim Ama Kırmam

0 yorum: