şekilli nick sözleri ~ Msn Nickleri


şekilli nick sözleri

1 Kasım 2008 Cumartesi

ßéNi KimiN NéRéYé tAktıqı öNémLi DiiL..ßéNiM KiMi NéRéMé tAktıqıM öNémLi

ßütüN déRdiM kéLiméLérLé ßnm...

héRşéi ßiLméNé qéRénK yOq HaddiNi ßiL YtR..!!

RépLiqim aqLama SésiYdi ßu roL ßaNa qörémiYdi..!?

Chéstér 0Lp qyb0Lmq istiy0rm…kmsénindé bLMasını ‘isT3miy0rmm!!

ÇoK YoRgUnUm..EğIlIpTe tOpLaYaMıYoRuM YeRdEn kAlBiMiN KıRıNtIlArInI..

biR güN oLacaqh biR güN kaLacaqh işte o qüN güNeş bNm içiN doğucaqh!..

Artık éminim hér $éy icimdé fiLizLénip istérsém ßüyüyor.. ßakmazsam cürüyor...
Şekilli msne dair sözler, nick sözleri
Hayat Né Garip öküzLér FaLan...

Hépté défoLuLar ßuLuoR ßéN! Yan SaNay! Dé!L Orj!NaL ß!r aŞk ArıOruM ßéN..!!

ßuNNaRınqi düNyaySa ßnDe UzayLıımmm

isteme ßeni ; YasakLarLa ßogu$urSun, EngeLLerLe DoLuyum...

yoqK oLmayı qözZe aLdımm ! teKRar senDe doqmaK içhinn !

O $mdi çk uZkLaRda... yk hYtımda.. rüYaLrmDa..

koLay yoL yoq oLmaya giden,ağır ağır yoLa dönüLür eLßet..

SenDeKi HaVa bEnİm BisİkLeTiN TeKeRiNdEdE VaR..!!

nerden ßiLirdim '' eL '' oLup kaLßimden GideCeğini..
__________________

Canım yanıyoR !
KaLsaydın diyé söyLeyemediqLerim..
qiTTiqden sonra yüReqimé aĞır qeLiyor..
şimDi - arDından sesLendikLerim,
yuTkunurkén boĞazıma takıLıyor.






haNi 1 kere düşmüşTüm ya,
parÇaLanmıştı yüReqim.
haNi sen toPLamıştın ya,
peki şimDi nerDesin?..





qözLérini kapaT..
Sus vé,
dinLe ßeni ßiraZz.
anLa arTık,

0 yorum: