emo msn avatarları ~ Msn Nickleri


emo msn avatarları

31 Mart 2010 Çarşamba

ßir dokunuşunLa ßin Kenti yıkacaK güç verirdin bana

Ama İnandıraMadım seni...
Sen sorguLarken ßeni kafanda
ßen gözLerinin içine bakıordum kuşkuyLa..
ßir tek sözün ßağLardı ßeni sana
Oysa sen hep susmanın Koynunda..



beLki hiç durmadan uyusam iki gün çözüLür bu zor düğüm
dünün benden aLdıkLarını beLki geri verir öbür gün...
yaLnız kaLsam hiç kimse bana dokunmasa...
yaLnız kaLsam bir köşeye sakLanıp uyusam...
beLki hep sussam sussam iki gün kayboLur sonsuz hüznüm...
dünün benden çaLdıkLarını beLki geri verir öbürgün...




Giт gidebildigiи кadar ne чapsam Degişmezsiи. .
вeиiм gibi seveяsiи aмa Senin kadaя Sevilmezsiи..

msn avatarları



Bitimlere mesken yüregim

--

Gidemezdin hani öyle derdin?

--

Olmamis farzek keyfini bozma


--

Sen ve ben belkide hic biz olamadik ezelden

emo msn avatarları
--

Susma ömrüm!

--

Islak kelebekler biraktim avuclarina ...

--

Gökkusagi rengide sev beni...

--

Her ask kendi intiharidir unutma...

--

oySa teK diLekti mutLuLuk..



kaYbeDeceğim 1$ey yoqKn kenDimi kayBettM ..





...HeaRt Listen Time...kaLbi dinLeme zaManı...


DuRuR atı$LaRı yoRqun KaLßimin...
SeS öLüR Ruh öLüR ßen öLüR
ßiR sen kaLıRsın içimDe
ÖlmezSin ßitmezsin TükenmezSin...
Ve ineR ßir peRde qözLeRiMe. . .

Artık NeFeS oLmaz duyqu oLmaz
ßen oLmaz ßiR sen oLuRsun akLımDa
ÖlmezSin ßitmezsin TükenmezSin...




Zαмαη zαмαη sıкıℓıЯsαм yaℓηızℓıktαη
susкuη вiЯ pєЯi кızı oℓur yüЯєğiм.
ĄğℓαЯıм gözyαşıм içiмє αкαЯ.
кiмsє вiℓмєz вєη ηєЯdєyiм. İçiм αcıdıкçα
кαℓємiм yαzαЯ.
O zαмαη вєη susαЯıм DüşℓєЯiм вαşℓαЯ...


Susturucu taktim kalbime
"Dünya bir fiLm açıLır perden
MutLu son da yok kaçar hep senden
NeFret edersin seyirciLerden

0 yorum: