Acı nickleri ~ Msn Nickleri


Acı nickleri

13 Mayıs 2008 Salı

Acı nickleri , acılı msn nickleri , nickler
bulutların maviliğini ellerine,
yıldızların parlaklığını gözlerine,
sevgilerin en yücesini kalbine usulca bırakıyorum
kabul eder misin ?

Gel bulut ol yağda biraz ıslandır,al başımı dizlerine yaslandır,delirmişim sev de beni uslandır.Gülüm sen aklımı gözlerine takmışım...

Seni görmesemde resmine bakıyorum.seninle konuşmasam bile resminle konuşuyorum.ama ben resmini değil seni seviyorum...senden bile fazla

Ümidim yılların seline düştü,saçının en titrek teline düştü.kuru yaprak gibi eline düştüm.Sakın bırakma beni.

♥ Acının umutları yok ettiği anda, umutları yeşertecek bir sevgiye ihtiyaç duyarsan ben hep o bildiğin adresteyim

♥ Adını kalbime aşkla kazımıştım boş ver aldırma belki bir gün silerim.Güzel bir rüyayı gerçek sanmıştım. Seni sevdiğim için özür dilerim.

♥ Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz. Her şeyi unuturda şu gönlüm bir seni unutamaz.

♥ Ağlayışım terk edip gidisine değil.Ben; sensizken senden diye sensizi ligi de sevmiştim.Sen; seninle birlikte sensizliği de alıp gittin.

♥ Ağzımın Tadı Yoksa, Hasta Gibiysem, Boğazımda Düğümleniyorsa Lokmalar, Buluttan Nem Kapıyorsam İnan Hep Güzel Gözlerinin Hasretindendir.
Acı nickleri , acılı msn nickleri , nickler
♥ Akılsız adam mutluluğu uzaklarda, Akıllı ise O'nu ayaklarını altında arar... Seninle olmak varken;Sensiz kalmak, Yaşamak dururken ölmek demektir…

♥ Allahım beni öyle bir son bahar ayazında canımı al ki, sevdiğim mezarıma koyacak tek bir gül bile bulamasın...

♥ Almak istedim , ellerini alamadım Bakmak istedim, gözlerine bakamadım Sarmak istedim, kollarıma saramadım Görmek istedim, son defa göremedim çünkü aramıza ölüm girdi...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Çoqh FasLA qüseL diqiL Yha :))((: Ciddiyim Yanee :) ßhen ßiLemm ßunlardan daha daha qüseLimmm :DDDD .ıI[Seni Seviyorum.ıI]

Adsız dedi ki...

ne oldu asık olsunda be söyleyeyim sana kendini bilmeyen bisliğin biri oldun yalanmı bu niçkler sadece masal hayal ürünü

Adsız dedi ki...

nicler senden güzel bea ne hava atıosun ben bunlardan daha güzelim die hıh çhook da fifi