boş nickler ~ Msn Nickleri


boş nickler

21 Mayıs 2008 Çarşamba

Msn Nickleri , boş nickler , nickler
Boşuna bu aşk şarkıLarı
YaLan, bu kadar aşk adına
YazıLan şiirLer,
YaLan aşkLar
YaLan hayatLar
YaLandan yaşamaya mahkûm oLmuşuz
Suçumuz sahte kişiLikLerimiz !


Hoşlandığımız ßedenlerin İçine Hayalimizdeki Ruhları Koyuyoruz
Sonrada Adına Aşk Diyoruz .

Karşıdan bakarsan görürsün Dostunu !


Kişisel Birşey Değil Bu..
Yaşamak zor buralarda..


Özlemekten KOrktuğum Her anı çöpe attım. x|
Msn Nickleri , boş nickler , nickler

Seviyorsan, buLutLara takıL qeL.. Yine Gidersin !?


|| Kimseyi Öldürmedim..ama Süründürdüğüm Çok oLdu ||


Hayata Ban.!


++| Pamuk PRénsésin ParTisiné CağıRıLmayan ÇiRkin Cadı |++


İşte gidiyorum;
Birşey demeden
Arkamı dönmeden
Şikayet etmeden
Hiçbirşey almadan
Birşey vermeden
Yol ayrılmış, görmeden GİDİYORUM!


eLimde Artık Herşey SiLiyorum Dünü… Lanet Ediyorum geçmişe…. Yaşıyorum bugünü..

Msn Nickleri , boş nickler , nickler

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Tm bnLik:d SüpR!!