Yalnızlık nickleri ~ Msn Nickleri


Yalnızlık nickleri

22 Mayıs 2008 Perşembe


Yalnızlık nickleri , msn nickleri , msn sözleri
Bu sOndu// dünyamda Séndén kaLan hiçbi$éyé yéR yoq Artıq ..! ho$çaqal alı$qanlığım...]]Seni bıraqtıM[[ ...
Hade anLatsana beni kac haRf sewdin ??




YaLnızLıktan Midem BuLanır GeL desem GeLir Misin?


'nefess aLma efess aL'


Ey,iKi AdımLık YérKüré
Sénin ßütün aRka ßahçéLérini
Gördüm ßén .. .


Hayat Né Garip öküzLér FaLan...


ßirBirimzdén ßa$ka ßir céwap ßuLamadık...

"ßén séni séviyorum ama..."Larına kar$ıLık, "...ama ßén séni séviyorum"Larım vardı..
qittikcé dévrikLé$ti..
SiLdim héßsini..

Yalnızlık nickleri , msn nickleri , msn sözleri


fasLa özénMé aLTında kaLıRsın (,


Hépimiz sorumLuLuk sahiBi oLamayacak kadar ßénciLiz


kaLBim saBrımı durdurur vé diLimidé $éytan doLdurur

вιяçσк кιşι gιя∂ι σ кαℓвє,вιяçσк кιşι çιкмαк ιѕтє∂ι,кιмѕєуι ηє gιямєѕι ιçιη ηє∂є çιкмαѕι ιçιη zσяℓα∂ι..gι∂єηє нσşçαкαℓ ∂ємєуι вιℓє¢єк кα∂αя кιвαя,gєяι ∂öηєηє нαуιя ∂ιуєвιℓє¢єк кα∂αя кαвα вιя кαℓρ σ..σ кαℓρ çσк ιуι вιℓιуσя, gι∂єηℓєяιη çσgυ σηυ υzαктαη тαкιρ є∂ιуσя..νє σ кαℓвιη мιηιк вιя мєѕαנι ναя gι∂єηℓєяє;нєя gι∂єη вιℓιуσяυмкι вєηι υzαктαη ѕєуяєтмєктє , σηℓαяα кσ¢αмαη мυтℓυℓυкℓαя ∂ιℓιуσяυм νє ιуι ѕєуιяℓєя ∂ιуσяυм...вєη∂єη υzαк, ѕєν∂ιкℓєяιηє уαкιη σℓѕυηℓαя..вєηιм кαℓвιмє gιямєѕι кσℓαу, çιкмαѕι∂α кσℓαу αмα вιя кєяє çιктιмι кαℓвιм∂єη, gєяι gιяєвιℓмєѕι ιмкαηѕιz..!!



Giт gidebildigiи кadar ne чapsam degismezsiи. .
вeиiм gibi seveяsiи aмa
Senin kadaя sevilmezsiи

Uиutma. . .

Yalnızlık nickleri , msn nickleri , msn sözleri

0 yorum: