Farklı nickler ~ Msn Nickleri


Farklı nickler

9 Mayıs 2008 Cuma

Farklı nickler , msn nickleri
Bunları yazarken bile görüyorum.
Artık kaldıramıyorum..




Sén qitSéndé ßéndén,
ßén yiné söküP qétiririm séni
yaşadıqın şéhRin kaLbinden..
Sén öLdüm déséndé,
O aşifté şéhrin rahmindén
sézéryanLa aLırım séni.
ßén bu kadar sénkén..
Sén bu kadar bénkén..
ßizkén...
yok Say béni diyéméssin,
istéyéméssin ßunu ßéndén...

Farklı nickler , msn nickleri
ßu saatten sonra benden sadakat bekleyen kendine köpek alsın...!!!


ben kéndıMden kacıyorum .
yok kimseLere zararıM..
dokunmayın..
her turlu ya$arım.
aldığım nefeslerde payınız olucaksa eeR
bazı $eyleriN sonuda geLır.
inanırım..
●๋:



yok bir daha seni düşünmek
Koklamak kokunu. ?

Zâmân DeniLén iLâç
AşıRı DozDân GöTûrûr mû İnSânı?

Farklı nickler , msn nickleri

0 yorum: