Şekilli msn nickleri ~ Msn Nickleri


Şekilli msn nickleri

30 Mayıs 2008 Cuma

Şekilli msn nickleri , şekilli nickler , kişisel iletiler
√G€ç kAlMaDaN DöN! ßaNa !!! ßıRaKtIgIn Gißi S€NiNiM haLa . . . !





- ßeLki Sandığın Kadar Ukala,
ßeLkide Tahmin Edemeyeceğin Kadar Mütevaziyim.
ßiraz SakLıyım ßazen YasakLıyım. Kimseyi Örnek ALmam.
Kimseye Örnek OLmam. Arkama ßakmam. 'AsLa' Demem.
'Keşke'Leri Sevmem !!
ELeştiri DinLerim Nasihat DinLemem !!
Kimse ßana MasaL AnLatmasın

Çocukkende Sevmezdim Zaten..!




√özєηєη ∂єğιℓ özєη∂ιяєη σℓυη,αℓαуıηα gιтмєуιη кєη∂ιηιzє gєℓιη



√..ben a$kı unuttum ayLar once..kirLenen kaLbımı yıkadım az once.!!
Şekilli msn nickleri , şekilli nickler , kişisel iletiler


уєηιLмєzdιм ιηαηмαdıкLαяıмα єѕкιdєη , düη уєηιLdιм
ιтιяαz єdє¢єк ¢єѕαяєтιмdє ναяdı ѕυѕтυм , dιηLєdιм...
єLLєяιм тιтяєdι ѕση нαвєяιηι вєкLєякєη кιмѕєLєяє dιуємєdιм кι вєη 'вιттι'...
вιя ıLıк dυмαη уαşαятıякєη gözLєяιмι , тυттυм кєηdιмι
нєρѕι ιçιмє gιттι...
кαLмαdı gü¢üм вιттι..!






‡ кαувєтмє∂ιğιм вιя υмυ∂υм ναя вєηι уαşαмα вαğℓαуαη



Kân Kâybedîyør hayâtîm.Can Ceksîyør HayaLLerîm.Ya$amak Sør GeLîyør Artîk ßâna.Nêrde Hata Yâptîm Dîye Dù$ùndùkce ßatîyør Her Lîmanda GemîLerîm Gîdîyørum Ya$amak îstemîyørum Artîk Aranîzda.'' YanLî$ Hâyat Døgru Ya$anmas ''


bEniM ... SaNa ihTiyAcıM vArDı ! SeNinsE haLa SusmAya ! ...


Şekilli msn nickleri , şekilli nickler , kişisel iletiler

0 yorum: