Eski msn nickleri ~ Msn Nickleri


Eski msn nickleri

28 Mayıs 2008 Çarşamba

Eski msn nickleri , nickler , msn nickleri
eSKi FoTo'LaR GibiSiN .. TaTLı ama eSKiSiN ..


kim demi$ kıRmıSı ı$ıKTa geçiLmeZ diYe .. RaHMeTLi geçeRdi ...


$eHRe a$K gibi yapı$Tı yaĞMuR ..


a$K mı beNi eS geÇ ..

uzakLaRda oLsaNda KaLbimdesiN asLa unuTma..!

KoyverDim herşeYi s*ktir eTTim sevgiyi..!

kaLbim sevDİ seNi bi KeRe baKmas aRTık kimseLeRe

bgN yoKsuN yaNımda sakıN unTTum saNma kaLbimdesiN daima..!

yaLnızLığıma sheN gheLdiinden bery herŞEy çok deişti eN öNemLisi KaLbim bu defa gerçktn sefdy..!
Eski msn nickleri , nickler , msn nickleri
duR diNLe kara gösLüm gidmee..!

hiçbişy sNİ bNdeN aLamas bNmsin..!

SeN YaLaNlArLa aŞk SAtAnLaRıN TeK AdResİ..!bEn eN SoN SAttIğIn AşKıN Ta KeNdİsİ....

A$klma b!r céza vér kaLb!m sén! sévmés!n,sén!n yaLan a$klna Allah muhtaç étmés!n...Bu Cinayet Günahın Günahın En Has HaLi ihaNeT ! Hakkımı Ver GiDeyim Adalet!!.

Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten AğLıYoRuM

öмяüмє вαк ѕєηѕιz нαιη уαѕαуαмαм кöтü∂üя нαℓιм

нєяgüη υуαη нєяgüη ∂αуαη нєяgüη вαğℓαη уιηє тσραяℓαη gєℓє¢єк вιяgüη ѕєηι∂є вυℓυ¢αк єℓвєт нυzυя вєη¢є вєкℓє ∂υя...

Eski msn nickleri , nickler , msn nickleri

0 yorum: