Garip nickler ~ Msn Nickleri


Garip nickler

31 Mayıs 2008 Cumartesi

Garip nickler, msn nickleri , msn sözleri
.İnsanların Hayatlarına Saygı Duymaktansa.
! İftira Atmayı Tercih Edenler !
.Ruhlarındaki Ezikliği Hazmedemeyenlerdir.

SiLdim anıLarımdan seni.. Hiç merak etmiorum, sewio musun artık beni.. Kafam, ruhum, bedenim sensiz!! Eminim, mutLusundr ßnsiz..!

Aslı Feslı Bulunmayan Dünya Dertlerı, Bugün Barı Yakamı Bırakında, Rahat Rahat Düsler Kurayım


ne bir kör yokuş tırmanıyorum
ne de alacakaranlığındayım hayatın
takılıp kalmışım
gerçek mi yanılgı mı
yaşadıklarım.
Garip nickler, msn nickleri , msn sözleri
HaYaTıMdAn GiDeNLeR...BiR DaHa GeRi GeLMeYi HaYaL BiLe eTMeYiN...HaYaTıMa YeNi GiReNLeR...GiTMeYi DüŞüNüRSeNiZ...HiÇ BeKLeMeYiN..

DuRuYoRsAm SeBeBi VaR,SuSuYoRsAm NeDeNi VaR,hErKes RaHaT OlSuN,hErSeYiN bİr zAmAnI vAr..!!

en büyük delilik değil mi hiç dönmeyecek olanı beklemek...

YalnızLık PsiKolojikmişş ÖpüNce Geçermişşşşşşşşşş...

ßσğαzıм∂α Ќίℓίтℓєηίρ Ќαℓ∂ığı ίçίη ∫öуℓєηмємίş ßίя ∫üяü ∫öz¢üк Vαя ίçίм∂є..

ßırak CaHiLLiĞim SaFLıĞım GitmeSin eLDen, ßiLmek YanmakmıŞ ßüsßütün...

AsıLı KaLdIm BıR iPiN uCuNdA...!!!!

$imdi SensizLiqe qüLümsüyorum.. U¢uRumun kıyısında..

Ya aL götür ßéndéki Séni Yada GéL tamamLa ßéndéki ßéni . .

Garip nickler, msn nickleri , msn sözleri

0 yorum: