Hayal nickleri ~ Msn Nickleri


Hayal nickleri

17 Mayıs 2008 Cumartesi

Hayal nickleri , msn sözleri, nickler
HER NEKADAR SOSYETENİN ALTIN TAŞLARINDA DANS ETMESİNİ BİLMESEKTE,SOĞUK DOLUNAYDA AZRAİLLE DANS ETMESİNİ İYİ BİLİRİZ

Belki dağlarımda çiğdemler açar,uyur kar altında yediverenim.Bir gözyaşıdır yağmurlarım,gülerken ağlatır su verdiklerim

Aşkın Zehir Olsa İçmezsem,Yolun Ölüm Olsa Dönersem,Senin İçin Bu Candan Vazgeçmezsem Namerdim.

komik sözler

  1. Hayal nickleri , msn sözleri, nickler
  2. Kalbimi ona verdim saklasın diye, salak buzdolabına koymuş kokmasın diye!!!
  3. Benim annem ben doğmadan önce ölmüş o yüzden beni teyzem doğurmuş
  4. Açım diye ağlama, Hipermarketleri yağmala
  5. KADININ BİRİ KIRIŞTIRIYORMUŞ KOCASI DA ÜTÜLÜYORMUŞ
  6. Bu dünya yuvarlaksa, bazıları köşeyi nasıl dönüyor?
  7. Fark edilmek istiyorsan, sarIMsak ye
  8. Deli sormuş deliye aşk nedir diye deli gülmüş deliye ben niye delirdim diye
  9. Ölsem de gam yemem, gaz yapıyor
  10. Ne davamıza göre bir kız bulduk, ne de bir kızın istediği gibi basit olduk, kız dediğin İstanbul gibi olmalı, fethi zor, fatihi tek!!!!!
  11. Ey Türk Kadını !! Birinci Vazifen Bulaşık, Çamaşır Yıkamak ve Kocana Sahip Çıkmaktır.
  12. Allah ikinci zenciyi yaratırken ne demiş? “tüh bunu da yaktık!!” )
  13. Adim gibi bildiğim birsek daha var oda, SOYADIM
  14. Bu erikSON, başka erik yok.
  15. ASKER:550 GÜN UZUNLUĞUNDA,18 AY GENİŞLİĞİNDE,DAYAK İLE USLANAN,TAS İLE SÜSLENEN,BULGUR PİLAVIYLA BESLENEN,BOT İLE KEP ARASINA PALASKA İLE SIKIŞTIRILMIŞ KIŞIDIR…!
  16. NOKTA KADAR MENFAAT İÇİN VİRGÜL KADAR EĞİLME -
  17. Erkek erkeğe yenen yemeğe ne denir ? menemen
  18. Askımız 2 gözlüklünün öpüşme çabasıydı , yalnız gözlükleri çıkarmayı akil edemedik
  19. Karim öyle hamarat ki, çok iyi kafa ütüler.
  20. DEVEYE SORMUŞLAR SENİN BOYNUN NEDEN EĞRİ CEVAP:ARTIK BU KONUYLA GÜNDEME GELMEK İSTEMİYORUM DEMİŞ
  21. Kim demiş kırmızı ışıkta geçilmez diye? rahmetli geçerdi
  22. Sevgili geleceğim, Ben postaneye kadar gidiyorum. Gelirde evde bulamazsan, anahtar paspasın altında.
Hayal nickleri , msn sözleri, nickler

0 yorum: