Duygusal nickler ~ Msn Nickleri


Duygusal nickler

22 Haziran 2008 Pazar

Duygusal nickler , msn sözleri

İnkAr oLmAz bEnİm hAyAtImdA!!YAşAnAnI "YAŞANMAMIŞ SAYMAM" KeLimELeRe SığMaZ, SAyfALarR SüReR BeLkİ BeNi AnLAtmAk... AmA Ne kAdAr AnlAtsAm... YAŞAYAN BİLİR ANCAKK !!!



Dikkatimi çekmes Kimse..Dikkat ederim işime qeLirse !



aşkı buldum sen diye..!!



sen vodafone gibi heryerde anı yaşarken ben turkcell gibi seni heryerde çekemem



beni anlayamazsın çünkü sen hiç ben olmadıN..
Duygusal nickler , msn sözleri

Miş'Li Geç'Miş'te KaLdı Sewdam..


hayatımı meşgule verdim kafayı dinliorum..


akLım TaKıLdı;)



NeFReTiM Var ßu Hayata


Sadece Sen Sev Beni
Sadece Senin Gözlerin Işık Tutsun Gözlerime
Sadece Senin Adın İçimi Ürpertmeli
Ve Sadece Senin Ellerini Hissetmeliyim..





sevmek; el ele tutuştuğunda kalbinde bişeyleri
kopmasıysa eğer,
sevmek; gözgöze geldiğin de hiç kıpırdamadan
bakabilmekse eğer,
sevmek; kalbini kalbinde hissetmekse eğer,
SENİ SEVİYORUM

1 yorum:

Adsız dedi ki...

süper ya