Kısa nickler ~ Msn Nickleri


Kısa nickler

17 Haziran 2008 Salı

Kısa nickler , msn nickleri , nick

Anladımki Evinin Kapısı Senden Çok Değer Veriyor Bana...Hiç Olmazsa Gözümün Önünde Oluyor.

ŞeyTan'la fAnteZilr yaŞamıŞ çılGın tÜrk geNcİ!!!! dURDurana aŞk olSun!!!!!!!!!

Senin İçin Senden Bile Vazgeçerim..

Geride Kalana Dünler Kime iyimser kime gülümser

Mutsuz Olmak Benim Kaderim Şu Kahpe Dünyada Birgün Olsun Yüzüm Gülsün Yeterrr İsyanım Sana Değil Kadere

Yüreğim Yangın Yeri Gibi Yanıyor

Aradığınız Kişi Şuanda Yaşayan Bir Ölü Lütfen Daha Sorna Tekrar Deneyiniz


Harbiden çekip Gitti:SBeni yanlız Bırakıp Gittii

Kaderimden Silemedimmm

Kor Ateşler İçinde Yanıyorum Yemin Olsun Seni Benim Kadar Kimse Sevmeyecek Yemin Olsun Yanarım Yanarım Sevgimize

İster Tiki De İster Cikx De İster Ortam Çocuğu De İster ... De Hiç Fark Etmez Hiç Rahatsız Etmez Bazı GerçekLeri Hiç Değiştirmez

kaygısızca yürürken usulca kırmızı papuçlarımla bilemezdim üç tekerli bisikletimin karanlığa takla atcağını..!
Kısa nickler , msn nickleri , nick
Gençliğe Güvenip Vakit Çok Erken Derken Elveda Bile Diyemessin Giderken

İster Cikx Ol İster Fikx Ne Yaparsan Yap Her Halinle İnsan Oğlusun Yaradanın Kulusun

İnsanlar Rakamlara Benzerler Bulundukları Yere Göre Değer Alırlar

Ben Mecnunsam Sen Leylamsın Ben Sarhoşsam Sen Şarabımsın Ben Kaybolmuşsam Sen Pusulamsın Ben Aşıksam Sende Benim AŞKIMSIN

Hani Derler Ya Aşk Niye Vardır Ama hayat Aşkı Yaşadığın Kadardır:P

Su Olsam Sensiz Akmam

Kaybetmek Doğalsa Kazanmak Hayaldir

Her Elveda Yeni Bir Merhabadır


düşünndükçe tek mutlu olduğum derdimsin****

Ne Zaman İstersen Her Zaman

Şımarık Kızda weFa Aramak zehirde Şifa Aramaya Benzer

GEçmişimi Çöpe Attım Köpek Olan Buyursun KArıştırsın

0 yorum: