Yıldız nickleri ~ Msn Nickleri


Yıldız nickleri

18 Haziran 2008 Çarşamba

Yıldız nickleri , msn nickler , komik sözler

boşvEr benİ aLdıRma - bEn söylErim takıLma ! aŞk deniLEn meYdanDa görüŞürüs nasıLsa x))


saNma Ki peK de maSum,öyLE büyüK konUŞma,aşK dedİğin o yoSma - takaR boYnuna taSma.


qİt dedİm sAna giTmedin - biTTi dedİm anLamadIn - yaPıştın baNa çıkmıYoRsun,senLe bu dünYa bİr kabUs.
aşkInız maRkaLaRLa endexLi 2oo8 modéL yüRek kaÇ $ ?

кιммιş вαηα кαяşı çıкαη ¢єzα кσуυρ єηgєℓ σℓαη göηüℓ ƒєямαη ∂ιηℓємιуσя ναя мı ιнтιяαzı σℓαη !!!

ÖŁüм ѕıcáк кáяsıŁıуоя βέиi.! Sáикі έŁvέđà điyέсέģiм siмđi...>>
♥ ...вєη αѕℓα αğℓαмαм ∂єуιρ нєя gє¢є уαтαğα уαттığıη∂α αкℓıηα σ gєℓιρ gözüη∂єη ιкι ∂αмℓα уαş ѕüzüℓüуσяѕα єğєя υтαηçℓα ιşтє σ zαмαη αşıкѕıη ∂ємєктιя...♥

єℓєşтιямє вєηι вєgєη∂ıуѕєη тαктıя єт.. нσşυηα gιтмιуσмυуυм кαƒαηα тαкмα ѕ●ктιяєт..

Yıldız nickleri , msn nickler , komik sözler

^ Meğer herkez tanışıyormuş mutlaka gerçeğin ta kendisiyle..insan bunada alşıyormuş,dayanıyormuş tüm gücüyle...^


Hepinizden Uzakta KaLmak..
SaLakLıkLarınızı Uzaktan İzLemek..
O Kadar EğLenceLi ki.!
Sizsiz Hayat O Kadar GüzeL ki.!




^beni kimler sorduysa sizi görüp , gülüp gitti dyin...




Ufak Tefek İnsancıkların,Kalın Kafalarının İçindeki Minik Beyinleriyle Ürettikleri Basit Eleştirileri Görmücek Kadar Körüm!Duymucak Kadar Sağırım Eleştirsene
Gören??
Duyan??
Sizi Takmak Mı ?? Ahaha Düşünce Kirliliğisiniz,Alaylı Gülüşlerimin Nedenisiniz




╔╗ ♡
║║╔═╦╦╦═╗
║╚╣║║║║╩╣
╚═╩═╩═╩═╝ ѕєηLє чσℓ∂αη çıктı qöηLüм


Ölüm gerçekse yaşam yalanmı ??
Yaşadıklarımızın yalanının farkında olsakta olmasakta,
Hüsranla yaşayanların kefaretini kim ödeyecek ?
Bizlere hesap verilmesi gerek !




Kendime zarar verdim acı duymadım.
2 karar verdim ama başaramadım.
Birisi ölmekti bocaladım olmadı.
Birisi yaşamaktı yaşayamadım


Rengarenk tonLarda perdeLerLe
örttüm geceyi artık gece de rengarenk

2 yorum:

Adsız dedi ki...

süperrr olmuş bence gerçekten çok beğendim emeğinize sağlık

Adsız dedi ki...

gùzel