Uykulu nickler ~ Msn Nickleri


Uykulu nickler

2 Haziran 2008 Pazartesi

Uykulu nickler , msn nickleri , nickler
Rayına koydum hayatımın tek vagonlu trenini, gitme gelme aleminde tek ve son seferdeyim...


Beni eleştirme,beynini geliştir..
Taklit etme,taktik geliştir



Kırdım kalemimi.Hadi götür kendini satırlarımdan.Hadi git!..
Ben senin için yanlış masaldım,sense benim mızıkçı kahramanım..
İçimdeki çocuk öldü..Büyüdüm.!



kıvılcımlar geçiyor dağınık yalnızlığımdan


MOD ... (Ö)lürsem (S)ebebi (S)ensin *




Genç kızlığımın dünyasında yabancı bir misafir gibiyim.. !

Uykulu nickler , msn nickleri , nickler


seyR-i aLem cok boştuR.. bu insanLaR nahoştuR




... düğüm oldu hikayemiz , makas onu kesti ! ipi tutan ellerimiz neden bu kadar acı çekti ?



Canım yanıyor...
KaLsaydın diye söyLeyemedikLerim ..
Gittikten sonra yüregime agır geLiyor..
Simdi ardından sesLendikLerim....
Yutkunurken bogazıma takıLıyor.




# Kan kaybında Boğuldu insanlık..! #




Camdan/dı yüreğimin ayakkabısı zaten... Kırıldı(m)!...





yeniLmiyorum hayır saDece susuyorum.
cümLeLerim eskiyor sadece susuyorum..




Zifirî karanlık içinde, fikrim, aydınlık,
Yaşantım, en hoş aydınlık içinde, karanlık!

Uykulu nickler , msn nickleri , nickler

0 yorum: