Renkli msn nickleri ~ Msn Nickleri


Renkli msn nickleri

15 Haziran 2008 Pazar

Renkli msn nickleri , nickler , msn sözleri
şakağıмda iиtihaя aceмisi biя şaiяiи deLiLik provaLaяı...


вiLiяiм aSLıиda Seиiи hiς σLмadığıиı ωe σLaмaγaćağıиı...aмa...SizσFяeиi de тıpкı eωćiLiк giвi γaLиız σγиaимaz
!



|~| ...¢αт¢н мє αѕ ỉ ₣αLL... |~|
[ Düşerken yakaLa beni ]




•°¦°• ∂σи'т ğỉvє ỉи тσ тнє ραỉи •°¦°•
[ Acıya tesLim oLma ]



...₣αLLєи αиğєLѕ αт му ₣єєт ωнỉѕρєяє∂ vσỉ¢єѕ αт му єαя..
[ Düşmüş meLekLer benim yanımda KuLağıma sesLer fısıLdıyorLar ]




₣σяѕακỉиğ αℓℓ ỉ'vє ₣αℓℓєи ₣σя ỉ яỉѕє тσ мєєт тнє єи∂
[ tüm aşık olduklarımı terkediyorum, sonumla buluşmak için yükseliyorum ]



Renkli msn nickleri , nickler , msn sözleri
ωнєяє ỉ'vє вє¢σмє ѕσ иυмв ωỉтнσυт α ѕσυℓ му ѕρỉяỉт ѕℓєєρỉиğ ѕσмєωнєяє ¢σℓ∂...
[ Can taşımadan bezdiğim bu yerlerde ruhum soğuklarda uyumaktaydı ]





|+ ωακє мє υρ ỉиѕỉ∂є +|




* вỉ∂ му вℓσσ∂ тσ яυи *
[ Harekete geçir kanımı, aksın ]





|| вє₣σяє ỉ ¢σмє υи∂σиє ѕαvє мє ₣яσм тнє иσтнỉиğ ỉ'vє вє¢σмє ||
[ YaşamamışLığım beLirmeden, kurtar beni hiçLiğimden...]





|| ҳ̸Ҳ̸ҳвяỉиğ мє тσ Lỉ₣є ҳ̸Ҳ̸ҳ ||
[ Hayata döndür beni ]




... κєρт ỉи тнє ∂αяκ вυт уσυ ωєяє тнєяє ỉи ₣яσит σ₣ мє ...
[ KaranLıkta yaşıyordum ama sen orda, önümdeydin ]




@==<<<< ωє'яє σиℓу ∂є¢єỉvỉиğ συяѕєℓvєѕ >>>>>==@
[ Sadece kendimizi aLdatıyoruz ]



мυѕт вє єxнαυѕтỉиğ тσ ℓσѕє уσυя σωи ğαмє
[ Kendi oyununda hakLarımı tüketiyor oLmaLıyım ]



!!! уσυ ¢αи\'т ρℓαу тнє vỉ¢тỉм тнỉѕ тỉмє !!!
[ Bu sefer kurbanı oynayamazsın ]

Renkli msn nickleri , nickler , msn sözleri

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yeni şeylerde eklerseniz çok güzel olur:d