Manyak nickler ~ Msn Nickleri


Manyak nickler

7 Haziran 2008 Cumartesi

Manyak nickler , msn sözleri, nick

Dokundugum bütün camlar kiriliyor,
Ne taksam boynuma düsüp dagiliyor,
Bana güzel olmak yakismiyor

beni sevmek Su içmeye benzemez, asit içmek gibiDir, yakaR adamı, iLikLerine işLer!

bi öptüm kurbağa oldu prensim allahm nedir bnm bu kaderden çektiğim



Biz, sizin sokağa çıkarken annelerinizin uyardığı o kötü çocuklarız



Elmada dolaşan kurt hikayelerimi yemiş,gözlerimin boyası akmış ağlarken.Benim filmim renksizmiş...Yağmuruma yanmış acının iklimi,kalbim merdiven boşluğunda asılı kalmış
Manyak nickler , msn sözleri, nick
BeN SoN sÖzÜmÜ SöLeRSEm EeR gERi dÖnüŞÜ yOktUr seNiN giBi phİcLeRE kAhpeLeR ÇhOKTuR!!!
Ben sokak lambası değilim ki her 10 metrede bir bana rastlayasın
Babaanneden kalma bebekler var payında
Beklenen Rüya..
muTLuLuqm kefenin olucak ben ihanetini atLattm intikam aLmaya gerek biLe yok bensizLik sana evLat acısı gbi koyucak
ßeni Tanımayan ßeni Cekemez Tanıdıqtan sonra iSe vazgeçemez...
Tak BoĞazima İpİnİ, Yada Kes
BİleĞİmİ, Sensİzlİkle YaŞayacaĞima ÖlÜme Gİdeyim Daha İyİ...

●●●Hakkımda Dedikodu Yapıp ßoş KonuşanLar Devam Edin RekLamın İyisi Kötüsü OLmaz!!●●●

Ne ZaMaN dUraCak biLmem KafaMıN döNMe
doLapLarı , İNeCeK vaR durDuruN düNYaYı !!!

0 yorum: