Öğrenci nickleri ~ Msn Nickleri


Öğrenci nickleri

13 Haziran 2008 Cuma

Öğrenci nickleri , cool nickler , msn nickleri , kişisel ileti sözleri

Ben tekim benden bitane daha yok..!ama olmaya
Çalışan Özenti ÇooOook...


Kızlar öpmeyin o kurbağları bırakın hayvan kalsınlar..!!


Kimse kusura bakmasın..!Yanımda kimse kaLmasın ve kimse de surat asmasıN..!

kàLbiné µzànàn bµ yøLdà ,bénS¡zS¡n àrtIk sén .. wàzqéCd¡m hér$éydén .

Zifirî karanlık içinde, fikrim, aydınlık,
Yaşantım, en hoş aydınlık içinde, karanlık!



Hiç anlatamadm * Hiç anLamadılar x[

SHOW ME THE MEANİNG OF BEİNG LONELY
(yalnız olmanın anlamını sole)


Öğrenci nickleri , cool nickler , msn nickleri , kişisel ileti sözleri
HeR qeLen qiDeNi aRaTıRmıs DertLeR SaBrı YaRatıRmıs...

' Hayatımdan Gidén Tüm ErkékLéré Té$ékkür Ediorum. En Sonunda A$kın YaLan OLduqunu İspatLadıLar..!


' Hayad ßénim Hayadım Hérkés Dostum OLamas. A$ka GéLincé 1DéFa OLdum 1Daha OLmaz..!

' GözümüßoyamayaCaLı$maOLumßénimDünyamZatiRénqarénk..!

ßn JuLiet Grçk Aşkn SavaŞcısı ...DikkT! RomeQ Aranıyooo

YeteR ßu Defa ßu i$ ßitioR ...a$k Dediğin Tuzak Canımı Yakıyor...

Hayat bo$tur Kafa ho$tur eLimde Lise kitapLarı Ko$tur aLLah ko$tur

*...Kısacık ßir A$kTı ßu YaşadığımıZ, TatLı ßir Oyundu Oynadığımız


Hayatı korkarak ya$ıyorsan §adece izLeyeceksin.


siLdiqLérim wardır 0nLar yanLışLarım..we..pİşmanLıqLarımdır * aDLarı anıLmaz.. HatırLarı s0ruLmaz Sadece ßéDDuaLarımdır .. !!


HayaT*a qüLüşünLé ceza wer Ki ..KöTüLüqlerle YıkıLmadıqını anLasınLar ..

0 yorum: