Süper msn nickleri ~ Msn Nickleri


Süper msn nickleri

4 Haziran 2008 Çarşamba

Süper msn nickleri , süper nickler , msn sözleri
öуℓє нσяσzℓαя ναя∂ıя кι güηєş ѕα∂є¢є σηℓαя öттüкℓєяι ιçιη ∂σğυуσя ѕαηıяℓαя!!!

ï¢ïмdєn qєLєn sєs ¢ıLqın¢a HaykıяışLaяıм ŚïyaH kaяanLıqa döŃdü .!!

“"ỳapıℓαи ві çّoκ şєỳi αffєđєвiℓiriм αмα αffєττiğiм hiçвіr şєỳi μиμτмαм..."

KéNdiNizi PaHaLı ZaNNéTMéyin HéPiNiziN İNdiriMli qüNLéRini ßiliyOrum

haYat bıR sINaVsa... kaĞıDımı VeRip ÇıKMaK IsTıYoRUm

yanLı$ yapanı asLa affetmem fazLasını ya$atırım..

...Laf olsun diye konuşmuyorum konuşuyorum laf oluyor!!!......
Süper msn nickleri , süper nickler , msn sözleri
Emek VeR, KuLAK VeR, BiLGİ VeR, BoRÇ VeR; AmA BoS VeRME! İYİYİ ArA, GÜzELİ ArA, DOĞRUYU ArA; AmA KuSUR ArAmA!

Kaybedilen Her Bi Öz! Sarfedilen Her bi Söz! Ağlamaklı Her bi Göz! Bir Kördüğüm Oldu..Çözebilirsen Hadi Çöz..

Aşk:cennetle cehennem arası işleyen trende mevsimlik bir bilet…

Boshwer, Hep aynI MaSaL. “Hayat ve Ben” işte hepsi bu kadar…

BeyNimdeKi Tek Güc oLan NefretiME Thank yoU… NefretiMi cekeMeyeN HerkeSe Fuck yoU..

ÖnemLi değiL kaç kez yeniLdiğin; önemLi oLan, kaç yeniLgiden sonra yeniden doğruLaßiLdiğin

hayat üç buçukla dört arası bişeydir. ya üç buçuk atarsın yada dört dörtlük yaşarsın...

вєηι ѕєνмєуєη öℓѕüη αz ѕєνєη ѕαкαт кαℓıρ ѕüяüηѕüη xD

оIuЯ наиі саиıи ςєкєЯ вєиі qöЯмєк наγаI qűсϋиϋ ςаIışтıЯ γокuм аЯтıк...
Süper msn nickleri , süper nickler , msn sözleri
υиυτѕυи вєиі dіγє навєЯ göиdєЯміŞsіи...віЯ Đüşüи вакаІıм натıЯІаимаγа dєĝєЯміѕіи

Alemin Derdi oLmusum demekki zamanında ii koymuşum .. !

0 yorum: