Acı nickleri ~ Msn Nickleri


Acı nickleri

20 Temmuz 2008 Pazar

Acı nickleri , acımasız msn nickleri , nick

sen. sen oL kurtdan k0rKup süruye d0sT oLmaa .



vuRma yüzüme yüzüme sevqisiz sözLeRi

küçücük bir kızken ben,oyuncak bebegimin saçı koptu diye aglardım şimdi jiletim kırıldı diye aglıyorum



qanqa duR !..buRda kaLbimi de$iyoLaR ][ beNi sevDiğiMe Pi$man ediyoRlaRRR !...



||Mézâr|| øLâcak ßana ßu Dört Duwar,||YøkLuğun|| Kadar Gér¢ék ßu ||éCéL|| , YøkLuğun kadar Gér¢ék i¢imdé ||aCı|| , azâr azâr ||öLüyørum|| . ßiLmiyørSun ..|



Giden dönüyorsa, sevdiğinden değil kaybettiğindendir
Ve aradığını bulamadığından
Dönene kapıyı açmayın
Sevseydi o, gitmezdi hiç bir zaman
İşte bu yüzden dönene kapılarınızı birdaha asla açmayın
Ve sen
Gelme
O kapı hiç açılmayacak sana


Acı nickleri , acımasız msn nickleri , nick
Sénnn Duyduqum én qüZéL CümLénin én qüZéL Öznésisin



вαηα qєLi$Lєяİη α¢ıLαяıηDαη кαçışıηмış...

ѕEωîу0яυм Dİуi$iη αğιZ αLι$şкαηLιğιумιѕ... !


msn sözleri<<<<

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ooff millet sıkılıorm...nickler süperde yasıorm benimki aldırmıo bile be...bi gün onuu...nese süper olmuş nickler

Adsız dedi ki...

ben ce süper ama sanki fazlamı acımasız oldu kanki ya:D

Adsız dedi ki...

bundan bölleee aşk acısı çekTİnin FARkındaysAn kEndine "FormAT"ATT..