Etkileyici msn nickleri ~ Msn Nickleri


Etkileyici msn nickleri

1 Temmuz 2008 Salı

Etkileyici msn nickleri , güzel nickler , nick

Herkes sussun istedim masal olayım ben..


Yoksun... Yok... Yani hiç kalbin atmamış...Yani hiç nefes almamış...Yani hiç war olmamış gibi...Masal gibi...
Bir warmış...
Bir yokmuş...






gebersem ruh olsamda her dakika yanında oLsam..




~siaHın Matemİ aqLayan qösLerim.





..Ne uMut Kaldı İÇİmde..
..Ne GöZüMde gÖzYAşı..
..Nasıl Aşsam Yüreğimdeki uçurumları..
..KaçACAĞIM Bİr GÜN BUralARDAN..
..Gözlerimi kapatıp ..
..Gökkuşağı düşleyerek...




SAHİPSİZ BAKIŞLARIN BENİM OLSUN İSTERİM...


Nefessiz KALDIM...Duvarlar İÇİNDE...
Ellerim bağlı ZİNCİRLERLE...hava NERDE!!!
Nefessiz KALDIM...(aşkımın)İÇİNDE!!!...
içiMDENN çekipp aldığın ÇOÇUK nerdee????




Ne senle ne de sensiz olmuyor!!!
Ne senle ne de sensiz olmuyor!!!





Bir senin gözler beni anlar elimde değil!
Görür görmez deliren ihtiyaçlar elimde değil!
Düşerken son birkez yalana benimsin benim!
Yalansan yalanı severim elimde değil!!!
Etkileyici msn nickleri , güzel nickler , nick




Dizime başını düşür uyu..
Saçların yüzümde gezsin..
Geceler uzun geceler boyu..
Ben yorgun sen güzelsin..
Dizime başını düşür uyu..
Korkular içimde aksın gitsin..
Geceler uzun geceler boyu..
Ben yorgun sen güzelsin!!

YALANSAN YALANI SEVERİM!!





...RuHum çÖkÜŞTE....



özlediğim şimdi çok uzaklarda...






Kart atma sıraSı Bende simdi Sus Ve Oynaa Artık Oyun BaşLadıı گıиıяı z0rLaмa!! YeniLirSenn HerSEyini Alırım Dönüp BiLe Arkama Bakmam...




Hayatim her nekadar sakin ve tekdüze görünsede hiçbizaman sabit bi insan oLamadim........

0 yorum: