Ölüm nickleri ~ Msn Nickleri


Ölüm nickleri

13 Temmuz 2008 Pazar

Ölüm nickleri msn nickleri nickler
ßiя Gün ßu Köşede Sessiz Sedasız Hıçкıяα ,Hıçкıяα AğLαyαcαğım
Şu Lαneт Kαdeяime SiтemLeя Edip
Tαnяıyα Son Defα YαLvαяαcαğım
GüzeL GözLeяin GeLeceк AкLımα
SoLup Gideceğim En GüzeL Çαğımdα
Sesin ßeni Çαğıяdığındα
ßoş SoкαкLαяα Hαyкıяdığındα
Aятıк ßuяαdα oLmαyαcαğım ...


Tüm hücrelerime sen yazılmıştın yar.
Çoğalıyordun...
Bu çoğalışı durdurmak için yavaş yavaş öldürüyordum kendimi.

Sonra.

Sonrasımı?
Aklıma her düşüşünde seninle birlikte yeni hücreler doğurdu bedenim.
Ölüm gecikti, sen çoğaldın, ben varoluşa tutundum...
Yine, yeniden seni çizdim vücudumun her karesine!




Ne tuaf deqiLmi ? İcimi aCıtanDa sendin..Acımı dindireCek OLanda!!!!



.gittin öyle dur nereye gidiyorsun böyle
diyemedim gülüp geçtm olsun buda böle senden olsun bana herşey olmuş haram ,






gelde gör şimdi uslanmaz dediğin DeLi KıZ'ın halini. .




«»«»«»«»«»«»«»«»«»
(º(º(º( DünyanIn Mérkézindéyim )º)º)º)
ﻢ ﻢ ﻢ Etrafımdaki ßinaLar Kutu Kutu Pénsé Oynuyor ﻢ ﻢ ﻢ
ﺸ ﺸ ﺸ ﺸ Günéş Yağ-ßaL Satma Gayrétindé ELindé ßuLuttan MéndiLi ﺸ ﺸ ﺸ ﺸ
ﻔ ﻔ ﻔ ﻔ Çocuk DéğiLim. EğLénémiyorum ﻔ ﻔ ﻔ ﻔ
|| || | |



Ölüm nickleri msn nickleri nickler

yazik bana..
acinasi haldeyim..



...Tek biLdiğim siLmeyip sadece Gri'ye boyaDığım...





Unuttun mu dediqimi sana sevqiLi, İzin verme demiştim unutmama seni,
İzin verme sıradanLaşmana, İzin verme anıLarımdaki yerini bozmaya
HaLbuki sen coktan karar vermişsin sıradanLaşıp yok oLmaya







Doğru zamanLarda yanLış insanLara
yanLış zamanLarda doğru insanLara mahkum oLdu ßu yürek
BeLki doğruyu görmeye yetmedi gözLerim
BeLki de yanLışı siLmeye yüreğim







Nédén SadéCé Küçükkén KuruLuyoR Uçsuz ßucaksIz HayaLLéR
İnsan ßüyüyünCé HayaLLéri dé mi KüçüLüyoR ?..



๏๏ КάnάtĿάrInI ÄşkImĿά ÎşĿëdΐġΐm MëĿëk, ĐΰşĿërΐnë Fëdά ξttΐ βënΐ βu Ġëċë ๏๏




Anlattıkça üşüyor, anlattıkça ısınıyor yüreğim.
Bugün sardunyalarım da açmadı Belki de küskün renklere
Ellerimde günah gibi yaşayamadıklarım Sensiz soluyorum anlayacağın

Ölüm nickleri msn nickleri nickler

0 yorum: