Sevgili nickleri ~ Msn Nickleri


Sevgili nickleri

19 Temmuz 2008 Cumartesi

Sevgili nickleri , msn nickleri , nick
_ßi®t€k_ $€n_wa®$ın_߀nim_i©in
...!!

įگŧεмεм گε√ίℓмεЎį گε√įℓмεκ گεήگįzℓįκگε

InSanı En KoLay AğLatan SevgiLidir.En

KoLay ALdatan doStLarıdır.Hayatta HiÇbir Şeye Güvenme Beyaz GüLün biLe GöLgeSi Siyahtır!

** кιмѕєηιη кιмѕєуι υмυяѕαмα∂ığı вυ ∂üηуα∂α,υмυяѕαηмαуαη вιяιηι,υмυяѕα∂ığıм ιçιη,υмυяѕαуαмαуα¢αğıм вιя нαℓ∂єуιм...

ι’м נυѕт α gιяℓ ωιтн α ¢яυѕн ση уσυ
(ben sadece sana aptalca bir aşkla bağlı bir kızım)

Here in the darkness I know myself Can’t break free until I let it go Let me go
(Burada karanlık çöktüğünde,kendimi tanıyorum Gitmeme izin verinceye kadar beni özgürce koparamazsın Gitmeme izin ver)


Good enough I feel good enough for you Drink up sweet decadence I can’t say no to you
(Yeterice iyi Senin için yeterince iyi hissediyorum Iç bu tatli düskünlügü Sana birsey söyleyemiyorum)


You’re too important for anyone There’s something wrong with everything you see But I, I know who you really are You’re the one who cries when you’re alone
(Sen birisi için çok önemlisin Gördüğün her şeyde yanlış bir şeyler var Ama ben, ben senin gerçekte kim olduğunu bilyorum Sen yalnız kaldığında ağlayan birisin.)

Sevgili nickleri , msn nickleri , nick
ßilémédim Düz Yolda Yürüménin imlâsını
Kanayan Dizlérimé ßakıp da
Ağlamayı Öğrénémédiğim Gibi


нαуαт уσℓℓαя∂αη çιzιℓмι$ σℓѕα вιℓé уσℓℓαя∂αη вιяιηι ѕéçé¢éкѕιη ѕéçтιğιη уσℓ∂α öℓüм вιℓé σℓѕα ѕéℓαм νéяιρ géçé¢éкѕιη

» вιz нιρ нσρçι ∂єιуιℓιzкι нєя вαя∂α ѕєνgℓιмιz σℓѕυη вιz яαρçιуιz тüякçє яαρ ѕαğσℓѕυη

» Rap Bir Müzik Türü Değildir Rap Bir Yaşam Tarzıdır. (KanKokusu)

» rap benim hayat felsefem rap benim için doğrular ve ufkumu aydınlatan tutku ben onu ustasından öğrendim...!

» yer altında raplar üstündede dj’ler

» bir rap yazdım roman gibi ortalığı yıktı veba gibi

» seNSİZ olMUYOR rap’İM doL muyor adını Sonveda.Com’a yazDIM senSİZ okUNmUYor... !!!

REPÇİ DEMEK REP TARZI GİYİNMEK DEĞİLDİR .REPÇİ DEMEK REP MÜZİK DİNLEMEK DEĞİLDİR.REPÇİ DEMEK HAREKET YAPMAK DEĞİLDİR REPÇİ DEMEK İÇİNDEN DEN GELMESİDİR REP O ZAMAN REPTİR

» sevdigim kız benim icin cok tatlı ama rap daha bır hos

» biz rapciyiz hiphocı değil

» rap müziği günde bir kere söylüyorum o da 24 saat sürüyor

» BU RAP BENİM GEÇMİŞİ GELECEĞİ BENİM....

» rap i seviyorum derken hiç yalan söylemedim :
yalan söylerken de hiç rap söylemedim


» ALTI evliya ÜSTÜ eşkiya BURASI rapçilerin MEKANI bursa DUY SESİMİ…
İSYANIM TÜRKÇE RAPİ SEVMEYENLERE DjSusMa

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ĸaç haяfteи oluşuyosuи ?
ĸaçıи sesli ? ĸaçıи sessiz ?
ĸaç davяaиış seяgilediи ?
ĸaçı yeяli ? ĸaçı yeяsiz? ( :
bak bu iclerinden cok hostu hehe