Çekici msn nickleri ~ Msn Nickleri


Çekici msn nickleri

6 Temmuz 2008 Pazar

Çekici msn nickleri , msn nickleri

~Azrail meLekten korKma o bir emRi yerine qeTiren..

~Ey benim başımı alıp duvarLarı vuran qönüLüm..

~Küçüğüm çünkü qaLbim büyüdükÇe beden qüçüLdü..!!

~Bunu masaL Mı $anDıNnn ??
EtqiLemez öLüm beNi inAn hiÇç !!!
Omuzumdaqi yüKLeri $aL dünYa..
Yan qönüL yaNn !!

~Sahte tüfeği kafaMa dayaMış korKmamı beKliyosun..

~HeVesim qursaıMda takıLı qaLdı..!!

~Pervasız téNin qözümü aLdı !!..

~Adın qoLuma kanaTTı..kaNat !!

~ßurun ßuruna qeLdim seni buLmak için her beLayla !!!

~Saçının teLi koßmasın korKarım ALLAH muhafaza..

~Tanrım yıLLar qünaha soqTu..qeLde içimi FiLtre eT !!
Çekici msn nickleri , msn nickleri , nick
~YaşaMa kaFa tutatKen kafaMı kırdı caDının tıLsımı..

~ŞiMdi sen qidi0rsun ya..Beni kim $eweceKk ??

~SöyLe söyLe..SeVmiyorum De ! Yak caNımı..aLıştım zaTen sensizLiğe..

~$onunda ßiTTi qaLiba --> qörü0rm !!..
İçimde caN çekişLerini --> Duyu0rmm !!..
SözLerin choq acıtı0r ---> öLü0rm !!..
Ke$Ke ba$Tan söLeseYdin --> qidioRm !!..
NasıLsa koyMaz saNa --> ßili0rMm !!..
qaLbima qömerim --> o zaMan !!..
unuTupta siLérim --> o zaMan !!..
aLt taraFı a$q ßu da --> i$Te !!..
VazqéçiLméz miSin ?? --> aManNn !!!...
$nane qi --> ağLı0rsam !!..
DeLi qibi --> isTi0rsam !!..
HaLa seni --> séviYorsam !!..
Sanané ! --> anLamıYorsan !!..
K¦LßiMé qöMéRiMm !!!...

~NedeNsizim..saNa yaKışmaz keFen !!!..

~Sen dü$ ve qüLüşLérimé umuTTun !!..

~aL saNa ßu Lafım koYsuNn ! UnuDma séN dHa toYsun !!..

~vuR qaÇ sonraDa ''ParDooNn'' suraTına baqaRda ßön..ßönNn !!

~$én daHa qendini kaNDır..!! ÇeneLer durMAz..Dır-Dır !

~Biqün bi çıLqınLık ediP..
Seni SevdiğiMi söyLéséMm..
aLay édiP qüLér mi$in ?
Yoqsa séNdé seVer misiNn ?

0 yorum: