Hastalık nickleri ~ Msn Nickleri


Hastalık nickleri

17 Temmuz 2008 Perşembe

Hastalık nickleri , msn nickleri , nick

/ Ben seni, son Rondo bisküvimi verecek vede yolculuğa çıktığında arkandan Ülker çikolata yemeyecek kadar çok seviyoyum...


kimseyi öLdürmédim ama süRünDürDüqüm Çoq oLdu //


[c=48]^^ ßakı$LaRıyLa aDam[/c][c=9] yiyén SaTanisT Kız [/c]^^

---|isTémédén $éyTana Uyan méLék |---


Doğuştan ÇaResİ oLMayaN Bi HasTaLığıM Var HeR GörDüĞüMü İnSan SaNıOrM




++ | ßéLki qüséL DiiLim ßéLki sosyéTik oLamam..Ama ßiLmédiqn Ték $éy Var ßén --SıRadan-- déqiLim !!!



#_ Sana FazLa qéLdiqimi havLayaRak déqiLdé konu$aRak söyLéméyi dénéséydin İçimdéki Hayvan Sévqisi ßu kaDaR azaLmı$ oLmıCakTı _#



&- ßiR éLimdé qünahLaRım ßiR éLimdé Sén...İnan 1 Téq qünahımı Sana déqi$Mém !!-&



'''# I FééL NoThinq FoR You #''' <---[( Sénin İçin Hiçßi$éy hiSSéTmioYoRum )]



.....SévéRiz ßiz kızLaR ßazén o klüçük yaLanLaRa İnanmı$ RoLü Yapmayı...nasıL oLsa éLimizdé duRuyo a$kın Son nokTası.....
Hastalık nickleri , msn nickleri



++| Pamuk PRénsésin ParTysiné CaqıRıLmayan ÇiRkin Cadı |++




VaRLiiiM HiSSeDiLMeYeBiLiR AmA YoqLuuM KoYaR… ;]


SaNa Dü$eN Susmak ÇeNeNi YoRMa SaYGiLaR.!!!


ßn JuLiet Grçk Aşkn SavaŞcısı ...DikkT! RomeQ Aranıyooo



Иo0 PaИi¢ !!!....Иo0 Hey¢aИ bИ Koycaм sИ sus¢aИ


süsLü aşqh KeLimLeRi yoqh bisDe baqışıMıs yeteR geRçeqteN sefeNe!....

uNutaMadıM sanMa - çoqtaN uNuttuM koRqMa.

0 yorum: