Manyak nickler ~ Msn Nickleri


Manyak nickler

22 Temmuz 2008 Salı

Manyak nickler, msn nickleri ,
кαℓвıηı кαℓвıм вιℓιρ ηєƒєѕıмı вιℓє ѕηα göяє αℓ∂ıм,gєçтιğιη уσℓℓαяı уσℓυη вιℓιρ α∂ıмıмı вιℓє ѕηα göяє αттıм

ĸaç haяfteи oluşuyosuи ?
ĸaçıи sesli ? ĸaçıи sessiz ?
ĸaç davяaиış seяgilediи ?
ĸaçı yeяli ? ĸaçı yeяsiz? ( :

son vermek bazı şeylere...belki-de yaşamaya başlamak yeniden avcundakilerle...

Tut ki elimden düşmeden yürüyelim ...

Susмak vérilмési éи güç cévaptır.Çok konuşaи kolay olaи∂ır.ßén sustuм,istéyéи koиuşsuи. . .

iKimiz İçİn AyNı BedEndE bİr uFaK DeLi KalP dİeCekLer KiMi GüN aTaCaK kİmİ gÜn bAtAcAk yAPAyAnLıZ.....!hAdİ giDeRKeN ÇaL kApImI nEfEs aLdıGıM süRe sEnİnİm..

*Biz üç kişiyiz. Ben, keyfim ve kâhyası. (;

aRkanı dönüp ßaktığında ßi ßen daha ßulamıcakSın


ben çoktan sinirlerimi aldırdım
şimdi su gibi tertemiz oh be sensiz saf bir haldeyim
sende o ruh hastası hallerinden kurtulursan
ben yine bıraktığın yerdeyim

Gittim ama mutlulugu bıraktım kanına !

Aynı bakışlı resmine saatlerce dalışın kalır,sevdanın tutsaklığında acılarını dindirmeyen...

Kırıntısı Olan Son Değerinide Kaybettin Sen,

Küçük İnsan...


Kaybetsem bile herşeyi..
Bu aşkı yırtar giderim..
Sinsice olmaz gidişim..
Kapıyı çarpar giderim..

߀nd€n ßir iz kaLdıysa n€ oLursun iYi ßak!!

Elinden olsun son nefeSim
Sen İste öLüm Senin için..

Yüreksiz bir aşkın kalanı değil
Yürekli bir yalnızlığın adı oluyorum...


bir varmış-ız bir yokmuş-uz...

Manyak nickler, msn nickleri , nick

0 yorum: